Antrekk – 300314

For en nydelig vårdag. Den startet perfekt med en alt for god frokost. Cathrine og jeg nøt tretti små minutter i solarium før vi dro på en søndagsåpen butikk og handlet inn på både rundstykker, godt pålegg, juicer og jordbær. Sprikkmett og ferdigskravlet dro jeg videre hjem, kledde opp hund og mann, og tok dem med meg ut på søndagstur. Jeg ble sittende inne i hele går og ville nødig kaste bort enda en vårdag! Hehe. Kamera fikk også bli med så disse bildene tenkte jeg å dele med dere i morgen tidlig.

Nå sitter vi hos svigers! Vi orket ikke tanken på å lage oss noe middag i dag. Heldigvis hadde svigermor plass til to til ved spisebordet! Spaghetti sto på menyen og nå er jeg så mett, glad og fornøyd at jeg ikke riktig vet hvor jeg skal gjøre av meg. Det har vært en så alt for bra dag! -Med søndagsfrokost, skogstur, middag hos svigers og ordentlig vårvær. Fantastisk. <3

Dere får bare holde dere fast for nå fremover kommer frøken Borge til å leve i lykkerus. De melder bare sol og varme i en hel uke! OMG!! *HURRABRØL* Minn meg på å ikke reise noe verdens sted de neste dagene. Våren er nydelig i Kristiansand! <3


Gammelt skjørt fra Zara, Topp fra Bikbok, Sko fra Primark, Marc Jacobs klokke, Armbånd pg belte fra Bikbok



Haha! Håper dere liker antrekket. Det måtte selvfølgelig bli lett og lyst! 
Er det flere som har funnet på noe hyggelig denne søndagen? <3

25 kommentarer

Siste innlegg