Lunch in a watermelon

Good morgen! Jeg skulle egentlig ha en avslapningdag uten kamera i hele går, men tror dere jeg klarte å holde fignrene fra det? Hah! Hvordan kunne jeg la være å dokumentere lunsjen min når den så sånn ut? Har dere sett noe så digg? Hvis ikke denne vitaminbomben kan hjelpe på helsa så tror jeg ingenting kan gjøre det. Fruktsalaten består av banan, jordbær, mango, druer og passionsfrukt. Så helte jeg over litt nypresset appelsinjuice for å få det hele enda litt saftigere. Mmm! <3 

Formen min er blitt litt bedre. Jeg tror ihvertfall at feberen er borte, så nå tenkte jeg å spise søndagsfrokosten hos bestis! Ja, enda en bestis har kommet på besøk helt fra Oslo i helgen. What a weekend sier jeg bare! Jeg snakker selvfølgelig om min godeste Cathrine. Om en halvtime drar jeg av gårde, og da blir det kvalitetsfrokost med skravling. Vi har masse å ta igjen! Det blir for engangs skyld kamerafri sone under frokosten i dag. Jeg har ikke ork til å sminke meg så tidlig på morgenkvisten. Jeg får heller stelle meg og ta noen fine antrekksbilder senere. Værmeldingene sier tross alt nok en dag med sol og varme! *GLEDE*

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke abbonerer på Det Nye. Jeg kjøper det jo hver eneste måned likevel.. Jaja, vi skrives igjen senere i dag! Ønsker dere alle sammen en nydelig søndag. <3 Slapp av og nyt været. For alt vi vet, er snøen tilbake om en uke. 

23 kommentarer

Siste innlegg