Oh la la…

I går hadde Jonas og jeg 4 år og 5 måneders jubileum! -Så etter møte med regnskapsføreren bestemte jeg meg for å kjøpe med hjem en søt, liten overraskelse til min kjære. Ikke noe stort og fantastisk, men en pose med litt spiselig romantikk. Hvor koselig er ikke det? Makroner er kanskje ikke det mest mannlige, men jeg gikk i det minste for noen mørke mocca-varianter! Hehe. Jonas smilte fra øre til øre da han åpnet posen og heldigvis falt alt i smak. Jeg er så heldig som har en mann som faktisk setter uendelig stor pris på slike ting. Det er så mye hyggeligere å overraske noen som oppriktig blir glade for det. Uansett hva jeg finner på for den gutten så blir han sjeleglad. Setter jeg av noen minutter til å sende en lengre, søt melding mens han er på jobb så vet jeg at det kommer til å gjøre dagen hans. Det er bare en av hundre ting jeg elsker ved min fine samboer.


Det er ikke alle som er så heldige! Jeg vil faktisk påstå at det er svært få som er så heldige. <3

Litt kliss må vi ha på bloggen! Hehe. Jeg har akkurat tatt farvel med jonas og ønsket ham lykke til på fotballkamp. Han skal dra helt til Flekkefjord for å spille og kommer ikke hjem igjen før senere i kveld. Kjenner jeg ikke kan vente med å få han hjem til en romantisk og avslappende middag. Formen min er så dårlig at jeg måtte stå over en arbeidsdag på Vero Moda denne lørdagen så nå skal jeg bruke de neste timene på å SLAPPE AV. Jeg er så glad for at jeg knipset en god del bloggbilder i går for jeg tror jammen ikke at jeg orker tanken på å ta et eneste bilde i dag. Alt jeg skal gjøre er å finne sengen, drikke te og bli frisk.

Ønsker dere en deilig lørdag! Nyt finværet dere som har det. <3

27 kommentarer
    1. nå frista du meg, jeg også fikk lyst på<3 fin blogg du har! ta gjerne en titt innom min, det har akkurat komet ut en ny video 🙂

    2. God bedring Marthe!<3 Jeg kjenner selv at jeg begynner å bli litt småforkjøla, så det er bare å hive på med vitaminer og noen kopper med te, så får jeg håpe det forsvinner like fort som det kom. Jeg skal reise ut av byen på mandag, og da hadde det vært greit å være i god form.
      Og jeg ser at du skryter en god del av samboeren din. Ta godt vare på han! Som du selv sier, er det veldig sjeldent at noen er såpass heldig som det du har vært 🙂 Gratulerer med 4 år og 5 mnd<3

    3. Julianne: Tuusen takk Julianne! <3 Huff, jeg tror det er noen fæle bakterier som florerer rundt om dagen. Du må ha masse god bedring selv. Krysser fingrene for at du blir helt frisk til mandag. Det er ikke moro å være dårlig på reisefot. 🙂

    4. Så skjønt :), er to ting jeg lurer på… Hvorfor blogger du aldri om sminke?, hadde satt pris på om du begynte med det,du er jo alltid så fint sminket. Hører aldri noe om moren din på bloggen.. Bare faren din.. Hvorfor ?:)

    5. Tnaw 😀 Så utrolig koselig <3 Du er heldig som har en sånn mann son Jonas som setter pris på alt 🙂 God bedring <3 Bli fort frisk <3 Klem

    6. Vi er flere som bruker denne lørdagen på å bare slappe av på grunn av dårlig form. Fyllesyke er i motsetning til deg årsaken her da, høhø.. Så jeg lurte i forbindelse med det på hvor du ser/laster ned Ungkaren? Elsker programmet, men får aldri tid til å se det når det faktisk går på tv. Håper du kan svare så jeg har noe å bruke de neste timene på haha!
      Hilsen *spørfortredjegang* 🙂

    7. Jeg og kjæresten min har vært sammen i 6 måneder i dag, men han vill ikke “feire” det, han velger å være med kompisen sin… Har du noen tips til hva jeg kan gjøre?

    8. Har du funnet peppermyntedråper? de hjelper på halsen og dreper baskelusker -sammen med spesielt kvit timian event tee trea
      Bare noen dråper hver og max 20 i ett gladd med varmt vann som du klarer å ha i munnen -ikkje kokende. Så gurgler du og spytter ut. Veldig bra for sår hals og hoste 🙂

    9. cuskima: Nei, jeg trodde jeg hadde det her hjemme, men jeg kom på at jeg brukte de opp under julebaksten i fjor. Hehe! Får jeg kjøpt dem på ica tro? Jeg har veldig lyst til å prøve ut dette! 🙂 Tror absolutt det fungerer på min såre hals! <3

    10. Du får sjekke,men kanskje det er smakstilsatt peppermynte, det beste er essensielle oljer,men selvsagt alt er bedre enn ingenting. Har de peppermynteolje på ica så kjøp det og test ut. De har neppe timian olje eller tee trea,men peppermynteolje er super. Sangere bruker det for å smøre stemmebåndene sine tilogmed så dette funker. Datteren min har noen ganger hostekuler både tørre og mer slimete, men uansett sånn at du hoster så du holder på å kaste opp ikkje sant.
      Da gugler hun. Gubben sier vademekum fungerer,men da eg prøvde det kastete eg opp det smaker pyton,nen KAN være en løsning 🙂

    11. Så god du er, Marthe! Romantisk og søt gave å gi til kjæresten sin på en jubileumsdag! Jeg vet akkurat hvordan følelsen av forelskelse er. Jeg syns selv at jeg har verdens beste samboer som alltid er glad, snill og forståelsesfull mot meg og alle andre. Er alltid koselig å komme hjem til han når jeg vet at han venter på meg og blir glad for å se meg. Han sier alltid “Åå Hei kjæresten min!!” også kysser han meg leenge! <3 Herlig følelse!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg