Beautiful spring nails

Nå, hva synes dere om resultatet? Jeg er så happy med valg av både farge, form og den lille ekstra detaljen på høyre ringfinger! Det ble bare så VÅR <3 Denne gang gikk jeg for en litt kortere variant. Ettersom neglene sitter på i fire og fem uker, vil jeg heller at de skal få vokse seg litt lengre med tiden. Så slipper jeg å ha meterlange negler mot slutten. <3

Anita på minste auds har nok en gang gjort en glimrende jobb. Tusen takk for hjelpen! Har dere lyst til å stelle neglene deres hos denne damen så kan dere ringe og booke en time på dette nummeret: 38024700. Nå er jeg klar for å feire enda en 22års dag! Bestis nummer 2 har tatt seg fri fra studiene sine i Danmark for å feire på skikkelig vis med de aller beste jentene! Det blir en rolig, alkoholfri kveld med god mat, fine folk, gaveåpning, skravling og kanskje litt synging? Jeg tror ikke jeg skal slippe løs min hese stemme, men kjenner jeg jentene mine rett så får de gitt Andrea en kvalitets-bursdagssang uten min hjelp også.

Jonas: Hvorfor er det sånn hekseform på de?
Marthe: Det kalles stiletto negler og jeg vil ha dem sånn.
Jonas: Oookei.. Er det normalt?
Marthe: Ja, hvis du heter Rihanna Fenty, Angeliga Blick eller Marthe Borge så!

Åh, som jeg har gledet meg til denne fredagskvelden!
Jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen.. GOD HELG! <3

              Mine negler er sponset

30 kommentarer

Siste innlegg