Ask me anything!

Er det bare jeg som føler det er litt for lenge siden forrige vanlige spørrerunde? Jeg håper ikke det, for i dag kjører jeg i gang en ny en! Har dere noe dere lurer på så sleng igjen en kommentar. Jeg kommer ikke til å lage tre Q&A innlegg med svar denne gang, men plukke ut de spørsmålene som jeg synes er best! Det begynner å bli en stund siden sist jeg delte et lengre, litt mer personlig blogginnlegg med dere så forhåpentligvis kan dette kommende svarinnlegget bli både morsomt og interessant.

Tenkte det var på sin plass med litt behind the scenes bilder her..
Lurer du på noe? Nå har du sjansen til å få svar! <3

174 kommentarer
    1. Du ser fantastisk ut! Digger bloggen din. Har du noe fast treningsopplegg/kosthold du følger? You look amazing!

    2. Hei!
      Lurer på om du har noen tanker rundt avstandsforhold? Har du og Jonas hatt det, Evt. Hvordan tror du dere hadde taklet det?
      Kjæresten bor i Stockholm i 2 år og det føles så veldig langt og litt håpløst noen ganger.
      Hilsen fast bloggleser

    3. Hvordan liker du å bo i den nye leiligheten, hvordan har bella det der? Hvordan trives du med hund nå? topp 5 favorittplagg i garderroben? Et plagg du ikke klarer å bli kvitt uansett hvor mange ganger du har brukt det? Trives du på Vero Moda? 🙂

    4. – Har du silikon?
      – Hva er den aller beste egenskapen til jonas og hvordan holder dere romantikken oppe hele tiden? Dere virker så perfekte sammen!
      – Har du noen gang hatt en vanskelig periode der du har slitt? Isåfall, hvordan kom du deg igjennom det?
      – Hvis du ble strandet på en øde øy, hvilke 5 ting ville du hatt med deg?
      – Når har dere tenkt å få deres eget hjem?
      – Er du religiøs?
      – Kan vi få se bilder av ommøbleringen i stua?

    5. Er du aldri på tur i Baneheia? Leser bloggen til Kristina også, og hun går ofte tur der. Det er jo så fint der

    6. Hvordan er forholdet ditt til foreldrene dine? Jeg føler at vi kun hører om besteforeldrene dine? Er det noen spesiell grunn for det? 🙂
      Du har en utrolig inspirerende blogg og du er et veldig bra forbildet i forhold de fleste på topplisten!:-D

    7. De fleste kjærester krangler. Krangler dere? Og ordner dere opp i det hver gang?
      Har du noen tips hvordan man skal unngå krangling?
      Håper du svarer en desperat jente!

    8. Så kjekt med spørsmålsrunde igjen!
      Jeg lurer bare på, siden mange(nesten alle) bloggere skriver bare om det positive i livet, inkludert deg. Jeg lurer bare på om du får mye hat eller om det skjer mye negativt i livet ditt? 🙂
      Elsker bloggen din!! <3

    9. Liker du når folk kommer bort til deg for å ta bilde med deg?
      Hva synes du om blogg leserne dine?
      Hva skal til for at du leser andre sine blogger?
      Tjener du penger på bloggen?
      Elsker bloggen din! Favorittbloggen uten tvil <3

    10. Hvor mye i hastighet løper du, når du løper en litt lengre tur? Halvtime, trekvarter?😊 du er så pen! Og har du noen faste og brae øvelser du gjør for styrke i mage/ben?

    11. Du har så utrolig mange fine antrekk! Veldig inspirerende 🙂 Men lurer på om du kun har antrekkene på for bildene og bloggens del, eller om du faktisk går slik til vanlig også? Tenker fks på om du bruker veldig høye sko, magetopper eller lange fine skjørt når du skal på jobb, på shopping eller til regnskapsføreren :p

    12. Hei! Så at du skulle søke inn på kommunikasjon og visuelle medier 🙂
      Vurderer selv å gå der etter tre år på medier og kommunikasjonpå videregående, men hva går studiet ut på?

    13. Hva spiser du til frokost og lunsj hver dag?
      Teller du kalorier?
      Spiser du kveldsmat etter du har spist middag?

    14. Hvordan styler du håret ditt hele tiden?
      Er du og Jonas like gamle?
      Hva er ditt absolutte favoritt klesplagg og/eller antrekk? <3 DIGGER DEG <3

    15. Beste barndommsminne?
      Noke du aldri blir for gammal til?
      Kven var du i klassen på brneskulen (kloven, guttejenta, hestajenta osv)?
      Har du gått på ein bestemt sport?
      Første kjæreste?

    16. På en skala fra en til ti hvor bra funker du og Jonas sammen?
      På en skala fra en til ti hvor pen synes du selv at du er?
      På en skala fra en til ti hvor bra synes du selv at bloggen din er?
      Hvorfor snakker du aldri om moren din? :/
      Må bare si at jeg elsker deg, bloggen din og alt egentlig! Kule bilder 🙂

    17. Jeg vet du har svart på dette for en stund siden, men har du silikon?
      Har dere planer om å kjøpe leilighet sammen?
      Hvor er moren din?

    18. Hei! Hvor lenge kommer dere til å passe på bella? (hun er utrolig søt)
      Og når dere ikke skal passe på henne mer kommer dere kanskje tenke på å skaffe dere egen hund?

    19. Heisann 🙂
      Jeg mener å huske at du sa du skulle ta før og etter bilder av kroppen din, og legge ut etter en måned? Kunne du gjort dette? 😀 Hadde vært veldig spennende!

    20. Hei 🙂
      Hvordan er forholdet ditt til moren din? Du pleide alltid å blogge om henne før, men aldri nå lenger.

    21. du er så pen Marthe <3
      - var jonas din første kjæreste?
      -har dere tenkt på barn?
      -har du aldri kontakt med foreldrene dine?.. (unnskyld hvis det er noe jeg ikke vet)
      -kan du ha videoblogger?
      -hvordan holder du deg så slank?

    22. Hvordan er forholdet mellom deg og moren din etter at du flyttet ut? Startet dere en krangel, så flyttet du?
      Etter du flyttet ut har vi ikke hørt noe som helst om henne, bare om alle andre i familien din som er så FANTASTISKE ;))

    23. – Hva var det første du tenkte når du så att du havnet på topplisten i Norge?
      – Kan du ha en videoblogg hvor du snakker ? Lurer så på hvordan du snakker og hvordan dialekt det er 🙂

    24. På outfit innleggene dine bruker du alltid høye hæler og kjempefine klær. Er det slik at du går hele dagen med hælene og klærne, eller tar du bilde og så skifter du til noe annet?

    25. Kan du si litt om hvordan du var i ungdomstiden, bilder ogsånt?
      Har du tatt silikon? Hva er dine tanker om det?

    26. Hvilken dialekt snakker du?
      Kan du lage en video der vi hører dialekten din, gjerne i sammenheng med en video 🙂

    27. 1. Har du silikon? Har hørt mange si det osv.
      2. hvor ofte trener du, og hva trener du?
      3. Hvor ofte unner du deg godteri? (hahah)
      4. Hvordan møttes du og typen?
      5. Hvorfor er det aldri bilder av deg og moren din på bloggen? Hvilket forhold har dere? dette er noe jeg har lurt lenge på..

    28. Hvordan opplevde du å gå på ungdomsskolen og vgs? hvordan hadde du det og hvordan påvirket deg i skolearbeidet ditt?
      Hvilke blogger leser du?
      spiser du mye eller lite? hvilket forhold har du til mat?
      Opplevde du drikkepress i ungdomssårene?

    29. Hei 🙂 Har et veldig direkte spørsmål, og håper du kan svare da det ville løst verdensproblemer for meg. Nå har jo du relativt store bryster, og det samme har jeg.. Jeg lurer på om du har en anbefaling til stroppe-løs BH som man kan bruke under stroppeløse kjoler?? Veldig trivielt spørsmål, men også et som jeg trenger ett svar på 🙂

    30. Hvordan finner du ideer til alle antrekkene dine? Får du inspirasjon fra noen spesielle steder, eller finner du de bare på helt selv? 🙂
      Elsker stilen din!

    31. I outfit-innleggene dine har du ofte på deg flagrende skjørt, nakne tær i høye hæler, ingen strømebukse under korte skjørt etc. – selv på denne tiden av året hvor graderstokken viser kanskje 10 grader. Er det sånn du faktisk går kledd (utendørs) til daglig?

    32. – Hvordan ser du for deg bloggingen din om 5 år? Fortsatt blogger?
      – Har det skjedd noe med moren din, siden du aldri snakker/blogger om hun lenger?
      – Vil du si at forholdet til deg og Jonas er blitt bedre nå som dere har flyttet ilag?
      – Hva er det som inspirerer deg til å stå opp om morningene?
      🙂

    33. Kan du lage en videoblogg? Vil gjerne høre dialekta di!
      Har du noen tanker rundt restylane og botox?
      Hvordan var du i 15/16årsalderen?
      Trener du fortsatt, og har du noen gode løpesko å anbefale?
      Hvem var det som tok mest intinativ til å være sammen når du og Jonas møtte hverandre?
      Håper å få svar, da!

    34. Kan du snart ha er DIY innlegg?
      Hvor lenge har du blogga?
      Hvor ser du deg selv om 5år?
      Hilsen fast leser👍

    35. Jeg har kanskje planer om å studere i Kristiansand og lurer egentlig på hva du synes er bra og dårlig med byen! Sosialt, beliggenheter, shopping osv osv 🙂 Håper på svar da dette hadde hjulpet meg masse!!

    36. Hei Marthe!
      Blir så glad av å klikke innom bloggen din, så masse inspirasjon og ikke minst motivasjon, når det gjelder både trening, nye oppskrifter og antrekk! Jeg har et spørsmål angående familie, som kanskje er litt for privat, så jeg skjønner om du ikke svarer. Uansett, du er jo mye med familien, men da hører vi stort sett bare om besteforeldre++, aldri foreldrene dine.. Hvorfor hører vi ikke om moren eller faren din..?

    37. -Har du ikke kontakt med mammaen din?
      -Hvilke linje gikk du på VGS?
      -Kunne du tenke deg å flytte til Stavanger?
      -Hva er ditt ALLER ALLER ALLER!!! beste minne? Nå tenker jeg på reiser du har vert på. Og hvorfor var akkuratt denne turen den beste? 🙂

    38. Kan vi få se et bilde av deg uten sminke? Vedder på at du er like nydelig med sminke som uten!! <3

    39. Først og fremst vil jeg bare si, igjen, jeg bare elsker bloggen din 😀
      Jeg er så utrolig lat når det kommer til å ville ta bilder av meg selv og ellers. Jeg har utrolig dårlig selvtillit, særlig når jeg ikke har så mange fine antrekk til å ta bilder i.. Nå etter graviditeten så går jeg bare i datte klær. Jeg har lyst til å ta flere bilder av meg selv.
      – Hvordan klarer du å være så blid å positiv hele tiden? 🙂
      – Jeg har så lyst til å bli like flink som deg til å blogge, men det er ikke bare bare å være ung mamma å få tid til alt jeg har lyst å gjør..
      – Kommer du til å blogge å legge ut bilder av ungen din på bloggen? Når det skjer.

    40. Jeg sliter også med å skrive mye, og bra tekst. Tror det er mye derfor jeg er redd for å blogge. Har lære og skrivevansker, og har hatt det i mange år. Noen tips?

    41. Endelig spørsmålsrunde!!:D
      – Hvordan klarer du å finne nye måter å kombinere klær på? Du kan jo f.eks få et skjørt til å bli til 6-7 antrekk og det er jo fantastisk!
      – Har du lyst på barn i fremtiden, isåfall hvor mange?
      – Hvem person i hele verdens gir deg mest inspirasjon?

    42. Hvordan dialekt har du? Noe jeg har lurt på veeeeldig lenge, ettersom det virker som om all slekt på Vestlandet;-)

    43. Hei fine deg!:) du har så utrolig flott kropp, og jeg lurer på om du har hatt komplekser for den noengang? Har du noen tips til hvirdan føle seg vell i egen kropp? Du er en stor inspirasjon som motiverer meg!

    44. Hei 🙂 jeg lurer bare på hvorfor du aldri nevner moren din på bloggen noe mer? Hører liksom ikke noe om at du er på besøk eller noe :p

    45. hvordan orker du å kle deg så fint hele tiden? skjørt,kjoler, høyhelte sko osv.
      hvordan får du så fint hår? hva er hemmeligheten? 🙂

    46. Hvor bor moren din? Kan ikke huske å ha hørt noe om henne på bloggen. Bor hun også i Stavanger? Hvis hun gjør, hvorfor besøker du bare besteforeldrene dine hver gang du er der og ikke henne? 🙂

    47. Hvordan ser en normal mat-dag ut for deg?
      Hva er din største svakhet når det kommer til mat?
      Hvordan kan du fortsatt ha så store pupper når du trener, haha? 😀

    48. Noen gøyale spørsmål:
      Hva hadde du foretrekt om du måtte leve på en av disse godene:
      1. Bare kjøtt eller bare ost?
      2. Bare kjøtt eller bare fisk?
      3. Bare fisk eller bare ost?
      😀

    49. Hvilket forhold har du til dine foreldre?
      Hvordan ser du for deg at forholdet til Jonas utvikler seg fremover (forlovelse, barn ol.)?
      🙂

    50. Du har snakket og besøkt faren din, men du nevner aldri moren din. Er det noen spesiell grunn til det? Har dere evt. godt forhold?
      Kan du se for deg selv som vegetarianer?
      Har du tatoveringer, eller ønske om det? 🙂

    51. Går du alltid så pyntete på jobb som du viser på noen av bildenen dine?? Elsker bloggen din! Du er såå pen!!

    52. Hei 🙂
      – Kan du lage en sminke video hvor du viser hvilken sminke du bruker, hvordan du sminker deg og sier hvor sminken er fra?
      – Hvorfor snakker du aldri om mammaen din?
      – Ser du for deg at du er mamma om fem – ti år?

    53. -hvordan fikk du jobben på vero moda?
      -hva har du lyst til å bli?
      -hvorfor viser du deg aldri uten sminke på bloggen?
      -kommer du noengang til å ha en sminkevideo?
      -hvor mye tjener du på bloggen?
      digger bloggen din! <3

    54. Er du religiøs?
      Hvilken dialekt har du?
      Hvilken dialekt har jonas?
      Hva skjedde med at du skulle begynne å videoblogge?
      Hvor får du inspirasjon til klærne dine?
      Hva gikk du på på vgs?

    55. Reisetips (syden reise) ?
      Kan du legge ut noe “sunnmat” oppskrifter?
      Fineste bikini nettsider/butikker?

    56. god kveld vakre deg <3
      du og jonas har vært sammen i flere år, og bodd sammen i 2år(?). Hva er deres tanker om forlovelse og giftemål, har dere snakket noe om det, evt er det noe du ønsker deg? Få barn og starte familie.
      Hva er Jonas utdannet som igjen?
      Håper du har hatt en fin dag på jobb, klem

    57. For en super blogger du er, vil jeg starte med å si! 🙂
      Har lest denne bloggen lenge, og blir ikke i nærheten av lei.
      Er da en ting jeg savner. Lurte derfor på om du kan legge ut en del DIY tips, som du pleide mer før. (Hår, fikse klærne dine, sminke, rom…osv)

    58. Hvor ser du deg selv om 10 år til?
      Den beste ferien du har hatt?
      Når traff du Jonas for første gang?
      Kan du vise dine top 5 yndlingsplagg/jakker eller lignende? Hadde vært spennende å sett! 😉

    59. Hei:)
      Er det noen ganger du skulle ønske du bodde alene, eller at Jonas var mer borte?
      Hva savner du mest med ved å bo hjemme?
      hvor mye bruker dere ca på mat i mnd?
      Kanskje litt kjedelige spm, men håper på svar:)

    60. når du lager matinnlegg, kan du skrive hvor mange porsoner det blir eller hvor mange personer det er beregnet til? hadde hjulpet veldig, haha
      digger bloggen din, liker at du på en måte er rosablogger, men at du er deg selv 100%. du er heller nesten aldri negativ på bloggen, blir alltid glad av å lese den, du fortjener det beste 🙂

    61. Hei, Marthe! Vil bare nevne at bloggen din lyser opp dagene!
      Du har en utrolig evne til å treffe med riktige ord og å spre varme
      og positivitet! <3
      Jeg lurer på: har du noengang vurdert å studere journalistikk eller
      liknende? Og- hvordan var du som ungdom, er det noe spesielt
      som har formet deg som person?
      Stoooore klemmer fra mej💕 :*
      Xx

    62. kan du svare litt på det alle spørr om, hvor er moren din, og hvilke forhold har du til henne?
      + kan du skrive litt om silikon.. hvor du tok det, erfaringer, pris osv.. 🙂

    63. Har du ikkje eit nært forhold til foreldrene dine siden du alltid snakker om besteforeldrene dine ? 🙂

    64. Hvordan snakker man med en gutt man liker? Han vet at jeg liker han, og jeg vet at han liker meg. På nettet snakker vi kjempe mye, hver dag. Men hvordan snakker jeg med han på ekte? Håper du kan hjelpe meg <3
      Elsker bloggen din! 😀

    65. Heihei! 🙂
      Kan du lag en video om hva du gjør med ansiktet ditt før du legger deg. Fjerner sminker, renser huden osv? 🙂

    66. Topp fem bøker/bokserie du har lest?
      Har du noen gang hatt en vanskelig periode/fase i livet ditt? isåfall hva gjorde du for å komme igjennom den?
      Var du sjenert eller var du utadvendt når du var mindre? (tenker på tenårene)
      Hva er det beste du har smakt/spist?
      Elsker bloggen din!;)

    67. Har du hatt mopet tidligere? Hva var fordelene/ulempene? Har du egen bil nå, eller deler du og Jonas? Ha en super helg<3

    68. Hva slags jobb har Jonas og hva er han utdannet som? Du har vel skrevet tidligere at det er hemmelig, men hva er evt grunnen til at det er hemmelig?
      Hva slags forhold har du til din mor, ser du hun ofte?

    69. – Har du vært i Lillesand mange ganger? For en utrolig herlig by!
      – Hva er favorittmaten din? (indisk, thai, kinesisk, “vanlig” osv)
      – Hvor mange land har du vært i?
      – Kan du komme med inspirasjonsinnlegg, type interiør (pynteting osv), eller bilder av interiøret i leiligheten deres? 🙂
      – Hvordan vil du beskrive stilen din?
      – Hvilket plagg liker du mest?
      Elsker virkelig bloggen din, uten tvil min favorittblogg! Stå på 🙂

    70. Hva liker du å blogge om, og hvilken type innlegg får du best respons på? 🙂
      Jeg sliter litt med å finne interessante ting å bloggen om skjønner du!

    71. -Har du tatt silikon?
      -Hvorfor får vi aldri se foreldrene dine på bloggen?
      -Finner du DIY prosjekter på nettet eller finner du på det selv?
      -Hvordan er det å være enebarn?
      <3

    72. -tenker du å gå skole til høsten? I såfall, hva?
      – det er lenge siden du har nevnt moren din på bloggen, hvordan går det med henne? 🙂
      – føler du deg bundet til Kristiansand mtp utdanning feks, pga Jonas?
      – kan du fortelle litt om konfirmasjonen din, evt vise noen bilder?
      – har du noen gang hatt komplekser med kroppen din eller deg selv i større eller mindre grad?

    73. Kan ikke du lage en video hvor vi hører stemmen din! lurer sånn på hvordan dialekten din er!:-) Elsker bloggen din! Stor favoritt!

    74. Hvor er moren din? Du skriver aldri om henne. Og kan du skrive et utfyllende innlegg om hvordan barndommen din var (med tanke på at du turnet, og var veldig aktiv som du har sagt). Du virker som en herlig person, Marthe!

    75. Jeg husker jeg begynte å lese bloggen din AKKURAT når du hadde flyttet sammen med Jonas, men jeg har egentlig aldri lest tilbake i arkivet ditt.. Så derfor lurer jeg på om du flyttet “hjemmefra” og rett inn samme med Jonas, om du bodde alene først eller om du bodde sammen med venninne elns?:) hilsen nyskjerrig jente 15:)

    76. – En egenskap du ønsket at du hadde?
      – Tror du på et liv etter døden? I såfall, hva tror du skjer?
      – Hva mener du om dødsstraff?
      – Hva er det særeste du noen sinne har spist?
      – Hvilken dag kunne du tenkt deg å oppleve igjen og hvorfor?

    77. råd til jenter som føler seg presset til å ha sex de egentlig ikke føler seg komfortabel med? samfunnet har blitt for sykt.. morsomt å høre din mening om dette:)

    78. Her er noe jeg har lurt på lenge!
      -er det en spesiell grunn til at vi aldri hører om foreldrene dine? Har du kontakt med dem?
      -har du silikon? Har hørt noen sagt det, men vil ikke tro det ene eller det andre før jeg hører med hun som sitter på fasiten..:p
      -kan du ha flere videoblogger?
      -venter spent på neste diy innlegg! Haha, kan du ha det snart?
      Klem fra en fast leser som forguder bloggen din! <3

    79. hei! jeg lurte på hva Jonas studerer, eller hva han skal studere? hvordan trener du for å få så slank mage som du gjør? spiser du mye godterier og sukker? kan du ha videoblogg hvor du snakker?

    80. Hei 🙂 Tenkte at nå som det nærmer seg konfirmasjonstider og 17.mai osv. er det nok mange (inkludert meg selv) som ville satt pris på litt enkle sminke- og hårtips. Jeg skal i fire konfirmasjonar i tillegg til 17.mai i mai, og vil ikke bruke samme frisyre eller sminke meg helt samme hver gang.. lurer derfor på om du kunne hjelpe meg litt? Gjerne både med krøller (enten hele eller halve håret), stritt hår, ulike fletter, kanskje noen sløyfer osv. (Setter og ekstra stor pris på videoer med steg for steg der du viser godt og forklarer hva du gjør) 😀

    81. Heihei!
      Vet ikke om dette er et veldig privat spørsmål ellerno, men når jeg begynte å lese bloggen din som er for 3 år siden? husker ikke helt, så bodde du med moren din, og etter det med Jonas. Men jeg har vært fast leser av bloggen din i ca 3 år og jeg har ikke hørt eller sett henne på bloggen siden du flyttet ut. Kan godt hende det er noe jeg ikke har fått med meg, så jeg må beklage det, men bare lurte 🙂
      Ha en fin dag!

    82. Hvorfor er ikke moren din med på bloggen lenger? Før gjorde dere alt mulig sammen, sydenturer, kjøpte leilighet sammen osv osv. Har du ikke kontakt med henne lenger? Hvorfor?

    83. Elsker bloggen din! Du er så inspirerende 🙂 Kommer du til å lage flere DIY innlegg? Og kanskje flere hår/makeup innlegg? 😉

    84. Hvem er Marthe bak fasaden? Noe negativ med deg selv eller om hverdagen? Alt er så perfekt hos deg..

    85. hvor er de skoene du har på deg på dette bilde fra? Elsker stilen din!!
      Kan du dele hva du gjør når du trener?
      hva er din motivasjon for trening og en sunn livsstil?

    86. Heisann!
      Jeg lurer på hvor lenge dere skal ha Bella, for som jeg husker skulle dere bare ha henne i et år? Er det lenge til dere ikke skal ha henne lengre, og skal dere få egen hund etter det?

    87. Hvilken videregående linje gikk du på, og hvorfor?
      Er jobben din på Vero Moda den jobben du også skal ha i fremtiden, eller er det ‘bare’ en jobb du har i mellomtiden til du evt har studert eller annet?
      Om du kunne reist et hvilket som helst i hele verden du ikke har vært, uten å tenke på penger og slikt, hvor ville du dratt?
      Hva/hvor skal du i påsken?
      Om du noen gang skulle skaffet deg en hund, hvilken rase ville du hatt da?

    88. Du spiser mye god mat og koser deg, men i tillegg har du en fantastisk kropp som ser veltrent ut. Hvordan klarer du å kombinere disse to tingene?

    89. Jeg føler du reiser utrolig mye, hvordan har dere tid og råd til dette?
      Kan du lage fler DIY innlegg? disse var utrolig morsomme og lese!
      Hvilke utdanning har du? og hva tror du du gjør om noen år frem i tid?

    90. Hei. Håper du ikke misforstår mitt spørsmål. Jeg leste bloggen din for noen år tilbake og tittet plutselig innom igjen i dag. Det ser ut som at du har gått ned i vekt og endret din livsstil? Jeg sliter selv med motivasjonen til å komme meg i form og spise sunnere. Det er for mange fristelser der ute som jeg stadig vekk faller for. Hva er dine tips for å bli sunnere og holde treningen ved like?

    91. Jeg har sett på de nyeste blogginnleggene dine så har du en liten “kopp” eler norgesbeger som du har smoothien/juice din oppi, hvor får en kjøpt slike? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg