Vinn drømmepremien til en verdi av 100 000 kroner


Hva ville du ha gjort hvis du vant 100 000 norske kroner? Hva ville du brukt denne digre pengesummen på? Tenk litt over det, for nå har dere faktisk muligheten til å stikke av med akkurat denne premien. Libresse har nå en utrolig spennende konkurranse gående, hvor man kan vinne hva man måtte ønske for 100 000 kroner. Det er mye penger det! Hadde jeg vært den heldige og fått 100 000 kroner innsatt på konto, så ville jeg først og fremst svimt av. -Av glede vel og merke. Første del av premien skulle jeg ha brukt på venner og familie. Andre del skulle ha gått til en eller flere veldedighetssaker, mens siste del skulle ha gått til en uforglemmelig reise for min kjære og meg. Åja! Vi skulle ha tatt bryllupsreisen på forskudd! <3 Mihi

Det ville kanskje ha vært lurt å sette av noen kroner i banken også, men hvor kjedelig er ikke det? Det er ikke hver dag man har muligheten til å kjøpe seg hva man vil for 100 000 kroner? Mine fornuftige sanser hadde vel forduftet i en slik situasjon.

Konkurransen varer helt til 11 mai og går ut på å samle mest mulig poeng! Poengene får du ved å kjøpe Libressepakker med konkurranseetikett på. Libressepakkene fungerer altså nesten som flakslodd! Man skraper frem en kode og registrerer den etterpå HER. Så vil du være noen poeng rikere! I utvalgte butikker vil du også finne pakker med doble poeng. HER kan dere se listen over butikkene dette gjelder. Ellers kan du også samle poeng ved å spille et morsomt Libresse-spill. Søk opp “Libresse Catch” i google play eller app store så finner dere det. Kjempemorsomt! Minner litt om Candy crush, bare med libressepakker. 

Gå også inn på nettsiden til Libresse HER og fortell hva du ville ha gjort med 100 000 kroner. En jury vil lese svarene til de femti som får flest oppsamlede poeng. Den med den beste besvarelsen stikker av med drømmepremien! Ah.. Tenk hvis det blir deg?

Lykke til alle sammen! Dere forsto det vel?
1.
Samle poeng. 2. Beskriv din drømmepremie til 100 000 kroner HER.

Videosnutten til denne kampanjen er så fin! 
Haha! Masse lykke til dere.. <3

     Annonse

20 kommentarer
    1. Hadde vært noe å vunnet 🙂 Sku ønske jeg hadde så mye penger 😀 ha en super kveld og kos deg <3

    2. Herregud, så mye penger!!! Tror definitivt jeg og ville ha svimt av visst jeg vant 🙂
      Nå er det vel bare å starte å samle poeng da..

    3. For 100.000 kr kunne jeg fått muligheten til å få en leilighet jeg ikke blir syk av. Jeg kan reise på ferie og leve slik normale folk kan.

    4. For 100 000 hadde eg gitt noen av pengene til Hestesportsenteret, så hadde eg nok kjøpt min egen hest. så eg kunne drive med en fantastisk hobby ,

    5. jeg hadde først og fremst betalt lånet til mamma som har vært syk siden 2006, som ikke har mulighet til å tjene inn pengene selv.. jobbet 3 år for å hjelpe henne.. gått glipp av 3 år med studie.. såå jaa dette hadde gitt meg og henne ett nytt liv 🙂

    6. Jeg ville gitt alt til mamma! Hu har litt økonomiske problemer og hu er ganske syk i tilegg.. :/ Jeg ville at hu skulle ha tatt seg en god ferie ett eller annet varmt sted med kjæresten sin og så ikke vært så urolig for økonomiske problemer. Fordi mamma er den snilleste og beste i verden! Hu får alle til å smile, så hun fortjener å smile også! 🙂

    7. Det hadde vært veldig gøy å vinne. Hadde betalt ned på studiegjelden min og da kunne jeg pustet dypt ut og tatt en etterlengtet ferie med familien =)

    8. Hei, hvis jeg hadde vunnet hadde jeg reist jorda rundt med min mann og opplevd verden og hjulpet barn og unge ved å kjøpe lærebøker, penn, pencil til de skoler der ikke har:-) f eks afrika som vi har gjordt tidligere!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg