Antrekk – 220314





Det blåser her i Stavanger! Haha, dere aner ikke hvor mange bilder jeg har av meg selv med alt håret flyvende rundt i ansiktet. Jeg kan likevel ikke klage, for vi har faktisk fått en smakebit av sol denne lørdagen. Passer meg ypperlig ettersom jeg for første gang i historien skal teste utelivet i Stavanger! Oh yes. Endelig er kvelden kommet hvor frøkna skal få danset stumpen av seg på Stavangers beste utesteder. Jeg har aldri festet i favorittben min før, så denne kvelden skal bli veldig interessant! Vi er tre barndomsvenninner som skal kose oss med skravling, mimring, vin og latter. Ah, nei jeg får komme meg av gårde. Jeg kan ikke vente med å få på finstasen. <3


Bukse, skjorte og jakke fra Cubus, Sko fra Bikbok, Veske fra Vero Moda





Dette blir GØY! Kanskje vi sees på byen i kveld?
Ønsker dere uansett en alle tiders lørdagskveld!

30 kommentarer

Siste innlegg