Kvalitetstid med familien

Good kveld dere! Åå som vi koser oss her. Norske talenter snurrer på skjermen og Jonas og jeg sitter sprikkmette etter å ha trykket i oss både komler, iskake, og fløterull. Hoho! Det er ihvertfall ikke vanskelig å få i seg mat her i Stavanger! Dagen i dag har gått alt for fort. Timene flyr når man hygger seg! Heldigvis har jeg noen dager igjen i favorittbyen. Jeg har nemlig bestemt meg for å bli igjen selv om Jonas reiser hjem i morgen. Han må jobbe på søndag så han har ikke noe valg, men det har jeg! -Og jeg kjenner at tre små dager slett ikke var nok. Spesielt ikke når jeg ikke har planer før til tirsdag! Da må jeg bare bli igjen.

Har dere det bra!? Det er kanskje flere som har slappet av med norske talenter i kveld? Er ikke disse talentprogrammene bare de beste? Jeg synes de slår alt av både filmer og serier jeg. The Voice, norske talenter, idol, x factor.. Åh, jeg får ikke nok! 

Jeg ville bare dele et lite bildedryss fra den gode fredagen vår <3

20 kommentarer

Siste innlegg