Scream for Dream ice cream


Okei, hvis ikke jeg har den beste jobben så vet ikke jeg. Jeg har rett og og slett fått æren av å teste Diplom-is sin nye Dream youghurtis denne helgen! Hele åtte halvliterbokser har inntatt plass i fryseboksen, og jeg har brukt de to siste dagene på å forspise meg fullstendig på denne nye, internasjonale trenden. “Dream youghurtis” er en iskrem med gresk youghurt. Diplom-is var faktisk først i Norge med å produsere denne varianten, og nå har de utviklet så mye som seks forskjellige smaker i hver sin fargerike Dream isboks.

Gud så godt! Jeg likte dem alle sammen, men det var to som skilte seg spesielt ut for min del og det var både den friske og gode sitronisen “Sitron Greek style”, og den unike smakskombinasjonen av blåbær og sjokokjeks. Førstnevnte smakte i min munn nesten som myk sitronfromasj, og sistnevnte ble bare en kjempepositiv overraskelse. Jeg trodde nemlig ikke at sjokoladekjeks og blåbær ville være noe for meg, men så feil kan man ta. Gjett om jeg skal kose meg med Dream youghurtis fremover da. Mihi! Jeg liker å tro at jeg nå har iskrem for et år fremover, men jeg ser jo hvor fort denne isen forsvinner igjen. Gi meg to uker og jeg lover at alt er oppspist. 

Hvem fikk lyst på Dream youghurt is nå da? Hvem har sagt at iskrem bare kan inntas på lørdager? Hah! Ikke jeg ihvertfall.

Har du smakt Diplom-is sin Dream youghurtisHvilken smak er din favoritt?
Iskremen fås kjøpt på alle dagligvarer som selger Diplom-is.

      Annonse

33 kommentarer

Siste innlegg