Antrekk – 210314

Har dere fått en fin start på helgen? Det har jeg! Gud, hjelpe meg for en fin start. Jeg har fått Jonas på plass og nå har vi begge flyttet rumpene våre til farmor og farfar for en deilig familiemiddag med komler. Eller komper som vi sier i Kristiansand! Det ble en sen første-update på dere i dag, men sånn ble det bare! Jeg nyter ethvert minutt av dagene med alle mine kjære her i Stavanger. <3 Faktisk så har Jonas og jeg hatt oss en liten shoppingrunde også i dag! Jeg trengte nemlig noen nye antrekk. Jeg pakket med en gigantisk koffert, men da jeg kom frem til Stavanger og åpnet den, fant jeg fort ut at innholdet ikke ga så mye mening. Dykkermaske og flippflopp-sandaler fra Egypt har jeg tatt med, men klær.. Nei får man bruk for klær? Èt antrekk fikk bli med til Stavanger denne gang. Ellers var kofferten fylt med pysjsett, og kosedresser. Good job Marthe!

Bildene ble ikke så klare og fargerike som jeg skulle ønsket i dag, men det er vel bedre enn ingenting? Dere klager jo aldri på noe som helst! Vi fikk strålende sol fra morgenen av, men tror dere ikke den forsvant akkurat i det Jonas dro frem kamera? Hehe, selvsagt gjorde den det! Kan ikke få i bøtter og spann heller. <3 Vi har ihvertfall fått en smakebit av den i dag!


Sko, jakke, skjørt, topp, belte og smykke fra Bikbok, Veske fra Vero Moda, Briller fra H&M

Håper dere liker antrekket! Nå er det visst klart for middag her!
Ønsker dere alle en riktig GOD HELG! Nyt den, jenter og gutter <3

24 kommentarer

Siste innlegg