Outfits of this month







God morgen fra Stavanger! I dag blåser det surt ute, men det gjør vel ingenting når stumpen stort sett bare skal være godt plassert i sofaen! Føttene varmes i splitter nye tøfler, og ved siden av meg står en varm kopp te. Jeg har allerede sittet slik i noen timer og jobbet med skriving og kommentarsvaring. Disse morgenene i Stavanger er bare de beste. <3 Jeg får gjort en hel del, men samtidig slappet av og kost meg maks med familien. Jonas kommer ikke før sent i natt så resten av dagen skal jeg bruke på å dra på bok-shopping, nyte familiestunden, kanskje dra på kino med en venninne, og unne meg litt solarium. Hoho, jeg tenkte jeg skulle prøve å opprettholde brunfargen jeg fikk skaffet meg i Egypt. Det er bare halvannen uke siden vi kom hjem, men fargen forsvinner fort!

Her fikk dere en liten oppsummering av mine siste antrekk!
Har dere noen favoritter fra mars måned? Legg gjerne igen en kommentar!

36 kommentarer
    1. Så mye fint! Fant ut at det var en stund siden jeg la igjen en kommentar sist så nå var det på tide! 🙂 håper du koser deg i Stavanger. Du er en herlig gledesspreder, og det liker jeg;-) hohoh, ha en topp dag<3

    2. Fra snø til sooool!!! Ikke lenge igjen til sommærn! 🙂 Du er nydelig!! Elsker stilen din! Kos deg masse i Stavængar! <3 🙂

    3. Sarah: Ja det er litt av et værskifte her. Et bilde med full snøstorm og et bilde med skinnende sol og maxiskjørt 😀 Hihi! Forhåpentligvis går vi nå mot vår og mer sol 😀

    4. Jeg har nettopp flyttet til Kristiansand og jeg ble helt i ekstase når jeg leste at du bor her, haha! Det er forresten en ting jeg lurer på, har du stavangersk eller sørlandsk dialekt? Litt random spørsmål da, hehe 😉
      Har lest bloggen din veldig lenge, du gjør en kjempebra jobb <3

    5. Håper du koser deg masse i Stavanger 😊
      Kjempe fine outfit! Likte best det antrekket med den rosa buksa.

    6. Så super fine Antrekk 😀 Du kler det meste du <3 Høres ut som du koser deg masse lamme Familien din 😀 Lilla Påske egg er så sykt goodt ja 😀 Haha klarer ikke helt å se for meg deg som nasker påskeegg fra butikken xD jaja du gikk på ungdomsskolen så du er unnskyldt 😉 Idag har jeg vært på kjøretime å rett etter kjøretimen stakk jeg på trening. Nå slapper jeg av 🙂 Imorgen skal jeg på jobb på Rema fra 08:00- 14:00 🙂 Ha en fortsatt super dag og kos deg <3

    7. Du har så god smak i klær, og lager alltid så fine antrekk, du kler virkelig alt! 😀 Jeg får en hel haug av inspirasjon fra deg! <3
      Jeg skal reise til Kristiansand i helgen, og hadde håpet at du også skulle tilbringe helgen der, sånn at jeg kanskje møtte på deg, men av en eller annen grunn reiser du alltid til Stavanger den éne helgen i året jeg reiser til Kristiansand, hehe! 😀

    8. Kira Nadine: Heisann! Haha, så hyggelig å høre 😀 Tusen takk for gode ord! Jeg prater best sørlands dialekten, men jeg snakker bare stavangersk når jeg er i Stavanger med venner og familie der 🙂 Så jeg bytter med andre ord om etter hvem jeg snakker med 😀

    9. Emilie: Tusen takk for det Emile. God du er <3 Haha, huffda! Det er maks uflaks 😀 Og jeg som jobber på Vero Moda annen hver helg til og med. Du hadde bare behøvd å besøke Sørlandssenteret så ville du nok ha truffet på meg 😀 Hehe, lover å ikke dra til Stavanger neste gang du kommer på besøk 😀

    10. Masse fine antrekk du har! Likte aller best det med den rosa buksen og skinnjakken, ELSK <3 kos deg i Stavanger! Eg bor bare någen hus unna besteforeldrene dine, de e så søte! Ser de ofte på bussen:)

    11. Ååh, herlighet! Jeg dør nesten litt inni meg hver gang jeg ser outfitene dine! Du er så utrolig flink til å variere, og hvertfall til å finne klær som passer sammen. GI MEG STILEN DIN! Og send meg gjerne klær du ikke bruker, haha!
      Favorittene mine herifra er definitivt det med den blå blazeren+skinnbuksa!
      klem 🙂

    12. du er mitt forbildet, du kler deg sååå fint! håper du ser denne kommentaren, det hadde meant the world to meee:P you go girl !!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg