En tidlig påskeferie

Ååå, jeg bare elsker å være her! Timene etter at jeg kom frem har bare flydd og jeg har kost meg sånn! Jeg har fått gaver av bestemor og bestefar (bortskjemt enebarn), og jeg har spist så mye god mat at jeg holder på å sprekke her jeg sitter. Disse dagene skal bli så gode! Jonas kommer ned til Stavanger sent i morgen kveld og når han også er på plass så kan jeg faktisk ikke få det bedre jeg!

Alle de beste rundt meg på et og samme sted. <3 Jeg har bare bestilt en enveis-togbillett denne gang så vi får se om jeg blir med Jonas hjem på lørdag eller om jeg blir igjen noen dager til. Det er bare så fryktelig vanskelig å dra fra familien når jeg først har funnet tid til å komme på besøk. Her går jeg bare og lader opp batteriene med å lese bøker, trene, og spise god mat med familien.

Mitt aller første “lilla påskeegg” har jeg også fått spist i dag, og siden har jeg sittet med følelsen av at jeg har påskeferie. Dere skjønner vel hvilke egg det er snakk om? Disse lilla kartongene med fire sjokoladeegg i som smaker ALT for godt. Jeg hadde nesten glemt hvor høyt jeg elsker disse. Jeg har delt historien med dere på bloggen før, men til dere som ikke har fått den med dere: Min gamle ungdomsskolekjæreste og jeg stjal faktisk en gang i tiden med oss en slik påskeegg-kartong fra butikken, og som de uerfarne tyver vi var, ble vi selvfølgelig tatt og måtte de neste månedene utføre samfunnstjeneste i form av plukking av søppel. Det er ikke bare bare å være ungdom uten penger i friminuttet skjønner dere.. Haha, huff for en pøbelkid! Jeg har bare èn historie som er pinligere, og den er så pinlig at jeg aldri kommer til å dele den med 17 000 mennesker. Den historien er og forblir bare hos meg. <3

God natt, sov godt og drøm søtt dere! <3

29 kommentarer
    1. Sara Josefine: Tusen takk 😀 Jeg leser alt bortsett fra krim. Jeg har lest noen psykologiske krimbøker, men jeg liker stort sett best alt annet. Og da mener jeg virkelig alt annet 😀 Hehe! Har du noen gode boktips på lur kanskje? 😀

    2. Ja jeg liker veldig godt fantasy, utenom det som grenser til science fiction. Lurte på om du kunne ha en bok anbefaling innen fantasy? 🙂
      Hvis du ikke har lest serien allerede vil jeg anbefale Percy Jackson. Virkelig gode bøker! Filmene kan ikke måle seg med bøkene, så om du har sett en av filmene og tenker at bøkene sikkert heller ikke er gode, så tenk om igjen 😉 De er fylt med kjærlighet, drama, action, spenning, latter og du lærer om gresk mytologi på en morsom måte. Vinn vinn! 🙂

    3. Sara Josefine: Uuh! Jeg har faktisk ikke lest all verdens innen science fiction eller eventyr, men jeg har lenge hatt lyst til å starte på Twilight bøkene! Det eneste jeg har lest tidligere er alle Harry Potter bøkene. Hehe! Men serien “Percy Jackson” høres nå ut som den inneholder en rekke momenter som jeg må ha i en bok 😀 Aldri hørt om denne serien før! Fås den på norsk også?

    4. Så koselig! Tid tilbragt med familie er så godt! Håper du koser deg masse 🙂
      Hvis du trenger boktips så er Percy Jakson-serien på norsk og den er fantastisk! Og Twilight bøkene også, mye bedre enn filmene de og!

    5. Som Malinn sier så er de på nosk ja 🙂 Twiligth-serien tror jeg må bli yndlingsbøkene. Jeg vet ikke hva det er, historien er jo litt cliche, men jeg tror det er måten hun velger å formulere seg på som bare får deg til å virkelig leve deg inn i bøkene som gjør dem så gode. The Host er også en bok Stephenie Meyer har skrevet som absolutt er å anbefale 🙂

    6. Haha! Har også en når det gjelder stjeling.
      Jeg stjal ikke noe, men mine venner gjorde det. En sivil hadde sett dem, og jeg og de andre måtte inn på kontoret.
      På vei inn dit var jeg sikker på at jeg skulle besvime. Mistet fullstendig kontroll over kroppen, bæsja og tissa nesten på meg!!
      Når det var klart måtte de bli henta av foreldrene. Jeg valgte å bli hos henne som ble henta sist, hvem vil vell sitte igjen alene?
      Jeg bare priser meg selv over at jeg ikke stjal noe.

    7. Åhh Stavanger er virkelig en av mine favoritt byer og heldigvis så skal jeg dit imåren! Det blir så kos da får jeg endelig se bestevennen min igjen, har ikke sett henne siden januar .. så det blir fint å se henne igjen 😀
      Og forresten om du hadde tenkt deg til byen en dag så vil jeg anbefale at du spiser på en plass kalt Fhileas Fogg. Den ligger i en av sidegatene i byen. Det er seriøst verdens beste mat og interiøret er så fint og gjennomtenkt! Om du ikke har vært der før er det virkelig verdt turen.

    8. Hei Marthe!
      Jeg liker bloggen din veldig godt, men tenkte å komme med et lite tips… Slutt å bruk det “møkkete” filteret på bildene dine! Det er rett og slett ikke fint å se på i det hele tatt

    9. Mette: Hehe, takk for tipset! Jeg liker å sette rammer på noen av bildene og kommer nok til å fortsette med det fremover også, men hyggelig å høre din mening 🙂

    10. Anonym: Haha! Nå måtte jeg le 😀 Det var da enda godt at ikke du stjal noe! Lurer meg på om du hadde gjort i buksa da! 😀 Haha, herlig! Du var ihvertfall en god venninne som satt igjen til sistemann var hentet. Hehe. <3

    11. Nå er kofferten min også pakket! Spania på søndag <3 hihi! du må bare nyte dagene med familien din så lenge du kan!

    12. Hei 🙂
      Utrolig fine Bilder, og kjekk blogg å følge med på. Hvor har du kjøpt kofferten din? Eller hvilket merke er den?

    13. Har lest bloggen din leenge nå, og har lagt merke til at du aldri er med moren din eller at du kanskje lar være å nevne noe det. Mulig du har nevnt noe om det tidligere og jeg har bare ikke fått det med meg, eller at det er noe du ikke ønsker å legge ut om på Internett (meget forståelig). Håper ikke det har skjedd som har ødelagt båndet mellom dere, siden det virker som at dere hadde et skikkelig fint mor-datterbånd da du bodde hjemme hos henne 🙂

    14. Hva er greia med å posere halvnaken overalt? Fryktelig flaut. Klarer nesten ikke å klikke meg inn her lenger.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg