Antrekk – 190314

God morgen! Puh, nå var det godt å sette seg forann pcen igjen etter nesten 24 internettfrie timer. Jeg ble på Vero Moda helt til halv tolv om kvelden ettersom vi hadde varetelling, og siden har jeg drømt søtt, stått opp igjen, planlagt og knipset en rekke bilder til dagens tre blogg-oppdateringer. Jonas har vært en hjelpende hånd som alltid! For en mann jeg har ordnet meg. <3

Jeg tenkte ikke å skrive en roman her, men jeg vil veldig gjerne ønske dere en god onsdag! Eller vent.. Det gjorde jeg jo det i går! Høhø. Det er ikke alltid like lett å holde styr på hvilken dag det er. Heldigvis har jeg blogglesere som følger godt med. <3 Dere gir jammen raskt beskjed! Hoho. Jeg skal dra utenbys jeg i dag, men mer om det litt senere! Toget mitt går om mindre enn en time og jeg har en koffert å pakke. Krysser fingrene for at nettet på toget fungerer i dag så jeg kan få oppdatert dere litt mer underveis på turen! Jeg kan mildt sagt ikke vente med å få gå løs på mailboksen etter 24 timer uten pcen min.


Jeffrey Campbell sko, Skjørt fra Zara, Belte fra Nevernaked, Topp fra Vero Moda, Jakke fra Bikbok

Wish you all a happy day! <3

36 kommentarer

Siste innlegg