From work to work

Jeg har den beste jobben. Virkelig! Jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen. Å ha hobbyen sin som fulltidsjobb er drømmen. Jeg bestemmer selv når jeg ønsker at arbeidsdagen skal starte og jeg bestemmer selv hvor jeg skal jobbe fra! Mitt lille drømmekontor står tilgjengelig i stuen 24/7, men skulle jeg ville ta med meg jobben på en jorden-rundt reise så kan jeg gjøre det også! Det er to ting jeg virkelig elsker ved å være blogger.. 1. Alle de fantastiske tilbakemeldingene dere bogglesere daglig legger igjen. Det gir meg alt! 2. Friheten. Den deilige friheten! Det å være sin egen sjef byr på sine utfordringer det også, men jeg elsker det. Jeg tror foreksempel at man må ha en viss selvdisiplin for å lykkes som blogger! Det er ingen som ber meg om å stå opp om morgenen, men jeg setter likevel alarmen på 07.00. Jeg gjør det fordi jeg vil og fordi jeg vet det trengs for å planlegge gode blogginnlegg. Jeg har ingen nedskrevne plilkter, men alt i hverdagen min må planlegges fra timen jeg står opp til siste blogginnlegg er i boks. Får jeg ikke blogget så blir jeg i dårlig humør. Har jeg ikke et fungerende internett så blir jeg mentalt ustabil. Hehe! Jeg tror rett og slett jeg er skapt for denne jobben jeg. Jeg er så takknemlig for at hobbyen min utviklet seg i den retningen at dere aner det ikke. -Og for det har jeg bare dere å takke! Vel, og Jonas som hver dag gratis jobber som fotograf bare for å glede meg. Det er ikke alltid en fryd og gammen å bo sammen med en blogger skal jeg si dere.

Når det er sagt så er det ikke blogger jeg skal være resten av livet. Jeg stortrives med det og håper jeg kan holde på i mange år til, men ved siden av vil jeg til høsten begynne å studere. Denne gang skal jeg til og med takke ja til studieplassen før fristen går ut! Har dere hørt? Kommunikasjon og visuelle medier står øverst på søkelisten, og etter et år på UIA får vi se hva som skjer! Kanskje velger jeg å ta en bachelor i faget? Kanskje søker jeg meg inn på juss og blir noe helt annet i stedet? Ikke vet jeg hva det skal bli av meg, men jeg er sikker på at jeg etter å ha prøvd og feilet litt, finner noe som vil passe meg perfekt.

Det var dagens skriveutbrudd, om jeg kan kalle det det. -Sammen med et lite bildedryss fra morgenen fra kontoret. Såklart! Nå skal jeg hoppe ut av bloggsonen og inn i selgerboblen! å leve som blogger er absolutt en drøm, men å være blogger med en deltidsjobb på Vero Moda ved siden av, er hvis mulig enda bedre. Jeg får liksom litt av alt! Dessuten er det fryktelig deilig å komme seg ut litt blant mennesker også! Jeg ønsker dere en nydelig tirsdag videre. Ikke finn på noe tull! Høhø. <3

Har dere forresten søkt studier til høsten?
Er det flere som skal studere kommunikasjon og visuelle medier?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg