THROWBACK MONDAY

God morgen! Tenk nå er det over en uke siden Annika, Tonje og jeg kom hjem fra en ukes ferie i Egypt. Jeg har ikke kommet med noe oppsummeringsinnlegg fra den lille reisen vår, og ettersom jeg drar av gårde på jobb hvert øyeblikk tenkte jeg det kunne være passende med et lite bildedryss som dagens første update. Jeg kommer nok ikke til å skrive noe reiseguide fra denne turen. Jeg vil heller anbefale dere å lese reiseguiden jeg skrev fra Sharm El Sheikh etter mitt aller første besøk for tre år siden. HER finner dere den. Alle blogginnlegg fra mitt andre besøk i Sharm sammen med Jonas, kan dere ta en titt på HER. 

Hotellet vi bodde på denne gang var absolutt nydelig, men de ansatte var ikke så flinke som de nok burde ha vært på et fem stjerners hotell. Alt av både bartendere, servitører, resepsjonister og privat-taxisjåfører som jobbet for Shores Amphoras hotell kunne til enhver tid spørre om å få våre fulle navn så de kunne legge oss til som venner på facebook. Hva skal man gjøre? Lyve og si at man ikke har facebook? Vi turte ikke annet enn å oppgi våre korrekte navn, og godt var det for de aller fleste av dem logget inn på facebook mens de sto ved siden av oss og dobbeltsjekket at vi oppga vår ekte profiler. Når man ligger på solsengen og bare vil nyte seg, så kan det bli litt slitsomt å ha en servitør hengende over seg på den måten. Verken middagsbuffè eller frokostbuffè smakte spesielt godt, og dette fem retters fiskemåltidet som vi booket oss på hotellets fiskerestaurant ble som sagt et mareritt. Hoho! Vi hadde en nydelig uke på et pent hotell, men jeg vil likevel ikke anbefale Amphoras fremfor Môvenpick som jeg har bodd på tidligere. Prisklassen er lik, men Amphoras kan virkelig ikke måle seg!

Savner sol og varme allerede! <3 Jeg kommer aldri til å få nok av Egypt.  
Ønsker dere en fin start på den nye uken. Vi skrives igjen etter jobb! 

12 kommentarer
    1. Ah, det ser så fantastisk flott ut 😀 Finnes ikke noe bedre enn å reise. Jeg sitter stadig og blar gjennom bildene fra jeg var på backpacking for 2 år siden! Skulle gjerne pakket sekken og bare reist igjen. Ha en fin dag på jobb!

    2. Hærlige bilder 😀 Ha en fin Mandag og kos deg masse når du kommer fra jobb 😀 Har hadd min første praksis dag på Rema idag jeg 🙂 Var kjekt d 🙂

    3. Hei Marthe!
      Dette spørsmålet passer ikke inn i dette innlegget men jeg lurer på om du var fornøyd med den kjøreskolen du brukte? Jeg skal begynne med kjøretimer i Kristiansand og lurer på om du har en kjøreskole/kjærelærer som du kan anbefale? 🙂

    4. Æsj, ubehagelig å bli spurt om facebook… Jeg pleier faktisk å si at den moten føler jeg ikke for å bli med på :p (er løgn så klart)
      For ca 2 år siden ble jeg “sjekket opp” av en malteser som spurte om facebook, msn, mobilnr og email til slutt, men jeg sa nei, jeg gir det ikke ut :p Var ekstremt kleint da jeg fant ut senere at det var en venn av min nye klassevenninne :p (tror kanskje han ble mer flau enn meg da)

    5. Malene: Heisann! Å jeg er kjemepfornøyd med min kjøreskole. Jeg hadde det kjempemoro med bilkjørlingen og læreren min var bare fantastisk. Jeg kjørte med A4 i sentrum. Da kjører du store og fine bmw biler både under opplæringen og når du tar selve oppkjøringen 🙂 Følte meg supertrygg hele veien og sto på første forsøk på selveste 18 årsdagen. Mihi 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg