Birthday party!

Ååå! I går var SÅ gøy. Kvelden forsvant alt for fort! Vi ble sittende i stuen til Annika i fem timer, men jeg følte virklig ikke jeg hadde sittet der i en halvtime før vi var på vei til byen. Det er vel et tegn på at vi hadde det gøy? Annika stelte i stand med både nachos og brownies, det ble gaveåpning, Alias-spilling, dansing, synging og latter. MYE latter. Da klokken nærmet seg tolv, dro vi på byen og danset rumpene av oss. -As always! Overnattingsbesøk fikk jeg jammen også. Jonas er fremdeles i Danmark, så som en god erstatning ble Karen med meg hjem! Nå sitter vi så godt som klare for å dra i stallen og RI.

Ja, dere leste riktig. Jeg skal RI denne søndagen! Jeg kan ærlig talt ikke vente med å få på ridebuksene igjen. Det er så alt for lenge siden sist. Finvær har vi også fått! *LYKKE*. Kamera blir selvsagt med så senere vil dere få en liten horse-update. <3



Et bildedryss fra gårskvelden.. <3 HURRA FOR ANNIKA!

Ønsker dere en fin og avslappende søndag så lenge!

26 kommentarer

Siste innlegg