Happy weekend!

Er det sånn det føles å bli reist fra? Dette er jeg slett ikke vandt til! Det er jo alltid jeg som drar av gårde.. Jonas kjørte til Danmark med fotball-laget sitt klokken 07.00 denne morgenen, og nå sitter jeg her og nynner på “all by myself!”. Hehe! -Men det skal jammen sies at det er deilig å ha leiligheten litt for seg selv også. Jeg har ikke hatt en så effektiv morgen på måneder!

Jeg har ikke bare vasket ned hele leiligheten, men jeg har også laget en diger porsjon med hjemmelaget sjokolademoussè. Den står i skrivende stund og stivner i kjøleskapet så jeg har ikke fått prøvesmakt på den enda, men jeg er likevel rimelig sikker på at denne oppskriften kommer til å falle i smak hos flere. Hihi, tenkte å dele den på bloggen i morgen! <3

Ellers vil jeg ønske dere alle en GOD HELG! Endelig er den her. Jeg har fri fra Vero Moda i dag og kommer forhåpentligvis til å dra på besøk eller enda bedre, få besøk i kveld! Jeg har ihvertfall ingen planer om å tilbringe fredagskvelden alene.

Ha en fin fredag alle sammen! Vi skrives igjen senere. <3

22 kommentarer

Siste innlegg