Happiness is a cup of tea

Good morning y’all! Er det flere som har stått opp på riktig ben i dag? Åh, jeg våknet opp til enda en dag med sol og varme og har nytt morgentimene med et stort smil om munnen. En alt for god kopp kanelte er inntatt og jeg er snart klar for dagens treningsøkt. Det blir nok ikke store økten ettersom jeg har mye på planen før jobb, men litt trening må til.. Snart er det helg også! Er det noen som skal ut på noe spennende? Jonas reiser til Danmark på treningsleir med guttaboys i helgen, og jeg skal feire bestis sin 22 års dag! Hurra for Annika. Kan ikke vente til lørdag. <3 Jeg har på følelsen at det vil bli en SUPER helg.

Et lite bildedryss fra torsdagsmorgenen. <3
Håret er krøllet og antrekkshooten er like rundt hjørnet!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg