Antrekk – 120314

Ah! Da fikk jeg endelig satt meg foran pcen igjen! Jeg har vært på Vero Moda og kost meg i stort sett hele dag, men Jonas og jeg rakk akkurat å knipse noen fine antrekksbilder til dere før jeg dro så jeg tenkte jeg kunne dele disse med dere før jeg kaster meg på hodeputa. Jeg skulle gjerne ha sittet oppe og fått unnagjort en god del mailsvaring også i kveld, men jeg er suuupertrøtt. Sånn er det når man ikke liker kaffè! Hehe, jeg skulle virkelig ønske denne sorte, varme drikken gikk ned noen ganger, men det er liksom ikke snakk om. Jeg synes at det smaker som noe giftig jeg.. Haha! Jeg lærte meg nylig å drikke milkshake med bokstavelig talt en skvett kaffe i, men that’s it! Mulig jeg vokser opp en vakker dag jeg også, men foreløpig har jeg holdt meg våken i 21 år uten kaffe.

Det ble visst et langt bildedryss på dere i dag! Sol og sjø er det ikke ofte dere får se på bloggbildene om dagen. Bare å nyte synet! I går glemte jeg å skrive hvor alle plaggene var fra.. Det skal ikke være glemt i dag! Håper dere liker antrekket <3


Bukse og veske fra Vero Moda, Skjorte fra Bikbok, Sko fra Nelly, Blazer fra Pull&Bear

Sweet dreams <3 Vi skrives igjen i morgen!

42 kommentarer
    1. Hei Marthe! Så bra at du har hatt en fin dag 🙂 Og med sola fra morran av, er det jo bare og smile og være glad 😀 En dag nærmere sommer og sol for hver dag som går nå, og ikke lenge til sommertid starter heller 😀 Juhuuu! Den skjorta du har på, er den ny hos Bikbok? Og hvordan stoff er det? (bomull, silke etc.). Hva slags butikk er Pull&Bear? Nettsted? Ha en god natt, Marthe 🙂 Tenk, i morgen er det torsdag allerede! Som dagene flyr avgårde! Klem<3

    2. Ida Rygnestad: Heisann! Ikke sant. Det er en genial tankegang det der 😀 Skjorta jeg har på meg er fra Mary Kate & Ashley kolleksjonen Bikbok hadde for en god stund siden. De har enda noen av plaggene i butikken, men det er nok nesten et halvt år siden jeg kjøpte denne skjorta 🙂 Pull&Bear er en spansk kjede som de har i veldig mange andre land. Mye mulig de har en nettbutikk også, men det er jeg ikke helt sikker på. 🙂 Den er ihvertfall utenlandsk i tilfelle og da må du nok ut med litt toll og moms i tillegg. 🙂 Good natt Ida! Sov godt. Snart er det helg 😀

    3. Hva slags hårstrikk bruker du her? Du har så fin hold i hestehalen om du skjønner.. Den står fint ut, ikke bare henger daft ned som den ofte gjør 🙂

    4. Åh så pen du er <3 Drikker litt kaffe jeg, men ikke så mye at det gjør noe 😛 hehe er så sjekden jeg drikker kaffe 😛 kakao smaker MYE bedre 😉 hihi God natt <3

    5. nydelig antrekk! elsker fargene 🙂
      Jeg liker heller ikke kaffe, og er 23. Skulle ønske jeg likte det, for det ser så koselig (og praktisk) ut, men det går til nøds med milkshake med en liten skvett kaffe oppi som du sier, hehe. Mannen min er tilogmed barista, så det er litt flaut at jeg ikke drikker kaffe !

    6. Så utrolig fint antrekk, skikkelig flott er du! Har samme problem som deg, haha.. kan virkelig ikke fordra kaffe, er i grunn litt irriterende, når det virker som eneste løsningen for å komme seg gjennom dagen uten å duppe av i stående stilling :p

    7. Kjempe fint! liker kjempe godt hvordan stilen din har utviklet seg gjennom bloggtiden din! Kunne du foresten ha skrevet ett innlegg om øynenbrynene dine og hva du gjør med de? Sliter med og få min fine selv..

    8. Har du prøvd å drikke kaffe latte, eller kaffe mocca? 🙂 For jeg kan ihvertfall anbefale deg kaffe mocca med hasselnøtt og en halv shot kaffe (hvis du klarer det lille, jeg pleier å ta dobbel, hehe)! For da får du kaffe blanda med noe søtt som er sjokolade og smak, og det var det som fikk meg til å like kaffe for noen år siden 🙂 Nå drikker jeg bare det! Og har fått vennene mine hekta på det også, hehe 🙂
      Ellers veldig fint antrekk, Marthe! Du er nydelig :*

    9. kaffe ja.. helt svart kaffe klarer ikke jeg heller! men kaffe mocca både varm og kald får jeg lett ned! smaker jo nesten bare sjokolade. hvis du synes det smaker for mye kaffe så er det jo bare å hive oppi en skje til med kakaopulver 🙂

    10. Så fine bilder! Jeg er heller ikke så veldig glad i kaffe, klarer maks 1/2 kopp 🙂 Jeg kjøper sånne i ferdigposer (cappuccino, caffe latte og caffe mocca). Det hjelper på når man sitter foran PC’n med skolearbeid! (eller annet arbeid). I tillegg vender man seg litt til kaffesmaken.

    11. Jovana: Jeg har smakt begge deler, men det er mye mulig jeg ikke har smakt en god variant. Jeg synes bare kaffesmaken tar helt over og sjokoladen blir liksom ikke-eksisterende i forhold. Hehe! Men kanskje jeg har fått en veldig sterk kopp. 🙂 Tusen takk! Du er god<3

    12. Hei! Bruker du fortsatt vippeextensions? Hvis ikke, mistet du mange av vippene da du fjernet dem? Eller lot du dem bare falle av av seg selv?:) Klem

    13. jeg vant tassimo sin kaffemaskin på jobben og ble tipsa om kaffe macchiato caramel. den har en helt himelsk karamellsmak som ikke er kvalmende i det hele tatt! anbefales virkelig!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg