Strawberry Daiquiri

God formiddag! Ja, jeg har laget meg en strawberry daiquiri på en helt vanlig onsdag. Riktig nok en alkoholfri variant! Jeg skal nemlig av gårde på jobb om bare et par timer. Planen var egentlig å dele en god Mojito-oppskrift med dere i dag, men ettersom butikken ikke hadde friske mynteblader måtte jeg pønske ut en ny plan. Da ble det denne friske og gode strawberri daiquiri oppskriften. En sikker vinner med mindre du ikke tåler eller liker jorbær. (Er det virkelig noen som ikke liker jordbær?!)

Du trenger: 1. 1 dl appelsinjuice 2. 1 dl Strawberri Daiquerri Mix (fås kjøpt på dagligvarebutikker) 3. 450g frossne jordbær


Slik gjør du:
1. Mål opp 1 dl appelsinjuice og 1 dl drink mix.
2. Tilsett alle ingrediensene i en blender og dur løs!
3. Bruker du friske bær i stede for fryste så må du tilsette 10-12 isbiter.

Her ser dere drink mixen som jeg har brukt her. Den fås altså kjøpt på de fleste dagligvarebutikker!

Håper det smaker! Pynt gjerne med et jordbær eller litt lime. <3
Nå skal Jonas og jeg ut og knipse antrekkbilder til dere før jobb!

30 kommentarer

Siste innlegg