Antrekk – 110314

Oh my! Dette VÆRET. <3 Åh, måtte solen ha kommet for å bli denne gang. For en deilig vårfølelse! Jonas og jeg kjørte rett til svigers etter møte med regnskapsføreren og her sitter vi enda. Den hjemmelagde pasta carbonaraen ble byttet ut med svigermors ørret i dag. Vi får heller ta pasta carbonara en dag til neste uke. Det var så lenge siden vi hadde besøkt svigers nå!


Bukse fra Bikbok, Skjorte og smykke fra Vero Moda, Jakke fra Zara, Sko fra Bianco

Her får dere dagens antrekk i et langt bildedryss! Jeg kjenner at jeg virkelig har savnet å knipse antrekksbilder i solskinnsvær. Det minner meg om sommeren 2013. Vi hadde sol nesten hver dag i en lang periode og Jonas og jeg var ute omtrent hver dag og knipset fine, fargerike bilder i lyse omgivelser. Arh, kan mars måned gå litt raskere? -Og kan vi kanskje hoppe over april i år? Vi kan bare forskyve alle spennende april-planer til mai, for jeg vil bare ha mai, juni, juli og august på reprise tre ganger. Heh!

Merker jeg setter enormt stor pris på solen nå som den så sjeldent dukker frem.
Håper det er flere som har vært ute og kost seg i finværet i dag! Det må nytes..

48 kommentarer

Siste innlegg