Morning in black & white

Good morgen! Den sene updaten skyldes rett og slett at jeg har vært litt på farten i dag! Jeg hadde alarmen på 08.00, og fikk unna en god treningsøkt før jeg dro i møte med regnskapsføreren min. Hils på Geir alle sammen! Stakkars mann. Det kan umulig være greit å føre regnskapet til de to største bloggerne i byen! Min økonomi har ihvertfall gått i berg og dalbane de siste årene. Noen måneder er jeg delvis rik og får skryt for å nesten ikke ha brukt en krone. Andre måneder må Geir frem med fingeren og kjefte litt! Som måneder hvor jeg spontant bestiller sydenferier foreksempel.. og bruker litt for mye penger på coctails og kos. 

Nei, Geir er jammen en tålmodig mann. Jeg har fått så god kontroll på regnskapet mitt etter at denne mannen overtok papirene. Er det noen av dere som er på utkikk etter en regnskapsfører så kan jeg med hånden på hjerte si at Geir på Viego er gull! 

Bare se på han da! Haha, Geir du Geir.. Jeg ler meg ihjel.
Geir:
 Å være regnskapsfører for Kristina og deg er det nærmeste jeg kommer popstjerne!

Åja! Jeg måtte feire med et stykke oreokake etterpå.. 
Ville bare dele et lite bildedryss fra den fine morgenen min! Vi skrives <3

19 kommentarer

Siste innlegg