Imsdal Aktiv Challenge

Morn, morn! Har dere fått en sprek tirsdag så langt? Det har jeg! Til tross for at gradstokken ikke lengre ser ut som en helfryst pinne, tok jeg meg på morgenen i dag en runde på tredemøllen. Det fristet bare så fryktelig lite å gå ut døren så tidlig på morgenkvisten! Etter en god løpetur kjørte jeg på med en 60 minutters styrkeøkt på stuegulvet, og så kunne jeg sitte og nyte den beste følelsen som finnes. Følelsen man sitter igjen med etter en god og lang treningsøkt er bare fantastisk. Det er så fascinerende hvor mye mer opplagt kropp og sinn blir av disse treningsøktene. For min del er dette kanskje det beste med hele treningen. Jeg elsker å føle meg våken, sprek og levende, og det gjør jeg ikke om jeg sitter på stumpen hele dagen.

Det begynner å bli en stund siden forrige trenings-innlegg så i dag har jeg lyst til å fortelle dere om en spennende treningskonkurranse! Følg godt med, for dette kan være med på å øke treningsmotivasjonen deres en stor grad! Sportsdrikken Imsdal Aktiv, og fitnessbloggen.no arrangerer nå en 60 dagers challenge der det er om å gjøre å ha flest 60 minutters økter som mulig. Jo mer du trener, jo mer vil Imsdal sponse deg med fine belønninger! De første 1000 som registrerer fem fullførte treningsøkter og publiserer et bilde, vil motta den samme Imsdal Aktiv t skjorten som jeg har på meg her. Registrerer du over femten 60 minutters økter så kan du vinne treningsbager, og har du hatt 25 økter eller mer kan du blant annet vinne en sykkel til 25 000 kroner, gratis medlemskap hos Elixia treningssenter, og en personlig trener som kan hjelpe deg med å nå målene dine! Høres ikke feil ut eller hva? Litt ekstra hjelp takker man vel ikke nei til nå som bikinisesongen nærmer seg?

Slik gjør du:
1. Klikk deg inn HER, og lag deg en Imsdal Aktiv profil. Så fort det er gjort kan du logge inn og ut så mye du vil, og registrere nye treningsøkter med hvilke øvelser du har gjort. Du må gjerne også skrive inn hvilke mål du har for treningen slik at Imsdal Aktiv kan følge utviklingen din og belønne deg med premier når målene er nådd! Jo mer aktiv du er, jo flere premier får du.

En 60 minutters treningsøkt kan noen ganger føles både lang og tung. Spesielt om intensiteten er høy og kroppen går tom for energi. Det er ingenting som er verre enn å trene på tomgang. Imsdal Aktiv er en sportsdrikk som inneholder alt man trenger for økt prestasjon. Det finnes ikke kunstige tilsetninger og det er det sunneste alternativet markedet tilbyr. Imsdal Aktiv er laget av naturlig kildevann samtidig som den inneholder den anbefalte dosen av mineraler, karbohydrater og salter for økt ytelse. Trener du hardt over 60 minutter så vil du mest sannsynlig miste en del salter og mineraler gjennom svetting. Da vil du få god nytte av Imsdal Aktiv. Trener du mindre enn 60 minutter og har spist og drukket tilstrekkelig før økten så vil vanlig vann være det beste. Bare husk å drikke ofte! I det sekundet du kjenner at du er tørst, er det for sent. Da vil prestasjonen din allerede ha sunket med 10%. Husk på det jenter og gutter! Drikk, drikk drikk. Det har så vanvittig mye å si for økt ytelse.

Jeg har allerede startet på 60-60 utfordringen!
Har jeg noen lesere som vil være med og ta den?

      Annonse

32 kommentarer
    1. Åh skulle ønske jeg hadde tredemølle hjemme! Kan ikke fordra treningssentre, og så er det ikke alltid like lett å komme seg ut! I dag morges ble det en 30 min powerwalk, bedre enn ingenting 🙂

    2. krist.in: Det er så sant at det ikke alltid er like enkelt å komme seg ut. Spesielt ikke nå om vinteren. -Men en 30 minutters powerwalk er så absolutt bedre enn ingenting. 😀

    3. Åh, så gøy at Imsdal legger ut slike utfordringer..Jeg har trent idag, men ikke 60 min..Jeg løpte i 22 min, og gjorde styrke i 15 min..Så har vel litt igjen dersom jeg skulle hatt en 60 min-økt.. puff..

    4. Hei Marthe! 🙂 Du har ikke lyst å skrive et innlegg om øyebrynene dine? Litt om hva du gjør for å få formen, hvilke produkter du tegner/ordner de med og slikt? 🙂 Mange jenter som er “gira” i bryn fortiden, så hadde vært kjempe kjekt om du kunne ha skrevet og inspirert oss littegrann

    5. Ååh! Du er så utrolig vakker! Heldig du som har muligheten til å trene hjemme. Dørstokkmila er tung når jeg må ut for å jogge i drittvær…

    6. Anonym: Jo det kan jeg absolutt gjøre! Jeg kan skrive litt om hvilke produkter jeg bruker og hva jeg gjør med brynene mine. 🙂 skal se hva jeg kan få til i løpet av uken! 😀

    7. Liv Elise: Tusen tusen takk<3 dørstokkmila kan noen ganger være verldig lang. Da er det fint med noen hjemmeapparater også 🙂 Men å løpe utendørs i finvær er jo det beste 😀

    8. Dette var gøy!! og ga faktisk mer motivasjon enn jeg først tenkte, vet du om det er noe krav til bildene?

    9. Endelig en morsom måte å holde styr på hva man har trent og hvor lenge man har trent. Tusen takk for tipset 😀

    10. Du kunne ikke tenkt deg å skrive et innlegg angående hvilke styrkeøvelser du kjører? 🙂 Som en typisk styrkeøkt for deg! Trenger litt inspo til nye/gøye/effektive øvelser, og hadde vært gøy å høre hva du gjorde! 🙂

    11. MÅ man dele et bilde for å være med i trekningen om premier, eller holder det å loggføre treningsøktene? Hvis man må dele bilde, holder det med 1 bilde eller må man ta bilde etter hver trening?
      Er så sliten etter trening at det er ikke alltid like greit å huske på å ta bilde. Særlig når det ikke går an å legge til bilde etter man har skrevet inn treningsøkten.

    12. Jeg meldte meg nettopp på! 😀 Men når jeg deler bilder eller treningsøkter, blir det publisert på facebook?

    13. Hvor får du tak i Imsdal Aktiv egentlig? Vi hadde det i ålesund en liten periode, men så forsvant det og etterpå har jeg ikke sett det noe sted. Jeg har lett og lett i hele Ålesund by, men neida…borte vekk. Jeg måtte helt opp til Bjugn i Trøndelag ifjor, for å finne og der hadde dem Imsdal Aktiv kun på Rema 1000…😞 trur du jeg hamstra eller?? Kjøpte vann for 200 kroner, jeg..😮 hei galskap!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg