Just wanna dance…

Hvor gøy må det ikke være å kunne danse en eller annen form for sexy dans? Salsa.. magedans.. poledance? Det må jo være dødsgøy! Hvorfor har jeg ikke tenkt på dette tidligere? For en genial måte å gjøre treningen morsom på også! Tenk så fine muskler man kan få av magedans foreksempel.. Bare se på Shakira! Hehe. Utenom all tvtittingen, har jeg denne søndagskvelden sittet og undersøkt litt på nett hvilke tilbud man i Kristiansand har for ulike typer dans. Jeg har jo vært både turner og ballettdanser i mine yngre år, så hvorfor ikke kjøre på med en ny variant? Arh, jeg skulle ønske jeg fikk Jonas med meg på salsatimer, men der tror jeg streken hans går. Spør jeg så vil han antagelig tisse i buksa av forferdelse. Hehe, men det er verdt et forsøk! Det ville jo ha vært drømmen å lære å danse med sin egen partner? Hvor romantisk må det ikke være å avslutte en date med litt steamy salsa hjemme på stuegulvet? Oh my god, jeg MÅ overtale ham til å være med på dette!

Oh my! There is hope! Jonas kom akkurat inn døren så jeg spurte han like godt..

Marthe: Jonas!! Vil du være med meg på salsakurs? Tenk så romantisk!!
Jonas: Er ikke det litt kleint?

Litt kleint!? *OVERLYKKELIG*. Denne overtalelsen blir piece of cake! Salsakurs, here we come.. <3

Er det noen av dere Kristiansand-lesere som har noen gode kveldskurs å anbefale?
Vi har ikke veldig mye tid til overs, men èn kveld i uken ville ha passet perfekt!

23 kommentarer
    1. Vet ikke om noen dessverre, men nå bor jo jeg i Asker. Men foreldrene mine er begge fra Kristiansand så jeg er mye der. Kanskje noen treningssentere har noe type dansetrening? Ikke vet jeg, men det går jo kanskje ann å sjekke det! 🙂

    2. Rangla: Ja, jeg ser at Elixia ihvertfall tilbyr både poledancing og salsa! 😀 Men jeg tror ikke man går så grundig gjennom dansetrinnene der. 🙂 Jeg får undersøke litt mer! <3

    3. Åh det høres gøy ut 😀 haha blir imponert vist du klarer å overtale Jonas til å bli med, med tanke på at du ikke ville bli med på kino 😉 hehe
      Ha en fin kveld videre <3

    4. Hei marthe. nå har jeg ett spm utenom det vanelige og håper du kan svare med på dette.. jeg sliter med veldig høy sjalusi.. tanken om at typen min skal se en annen jenters bryster gjør meg direkte kvalm, sint, frustrert og alt annet i den retningen. derfor har han sluttet å se på typpisk guttefilmer osv.. faktisk litt trist for jeg vil jo at han skal kunne se på det han vil anytime. jeg vet ikke hva som er galt med meg.. nå skal jo jonas og di se filmen 300 og jeg ser på imdb at det er mye nakenhet med jentene hvor du ser puppene dems og alt.. blir ikke du sjalu noensinne? 😛 hehe.. hvis dere ser sånn film sammen og det dukker opp ei man ser brystene på eller lignende, er det ingenting i deg som reagerer? jeg klarer ikke se for meg at det går ann å ha ett normalt forhold til det. skulle ønske jeg kunne få det bort all den angsten og sjalusien som fører med.. håper du kan svare meg. kanskje jeg kan ta lærdom i noe.
      jeg vet du kommer til å si du stoler på han osv. jeg stoler 99% på min også. men det er noe med at en annen jentes kropp er jo privat og jeg vil jo ikke at typen min skal se andres kropp. vi dekker jo oss til for en grunn på gata.. :S SOS marthe hehe

    5. oh wow ,gubben min mener at menn over 190 skal ikkje danse -og han slipper da unna mener han siden han er nesten 2 meter hahaha
      lykke til med Jonas 🙂

    6. Hahah, Jonas denne beskjeden er til deg; Dra på salsa kurs med Marthe! Du kommer tll å få det såå bra.. og dessuten kan dere imponere alle andre hvis dere er ute og skal danse.. om det passer med settingen! Da vil det virke som ingen andre kan danse hvis dere kan det:) Sleng deg med og ikke nøl! Høhø
      Marthe; du er nå så skjønn! Virker som fantasiene og drømmene dine aldri finner en slutt! Bra det og morsomt å høre.. 🙂 haha Kos deg på salsa kurs med Jonas, fordi du kan ikke la han velge og han må jo bare:) Stor klem

    7. Åh, så moro! Skulle ønske jeg kunne fått med meg kjæresten på noe sånt, men jeg kjenner han så godt så han ville sagt nei uansett, hahah! Men det må være utrolig romantisk og ikke minst morsom! 🙂

    8. Hei Marthe!
      Jeg bare lurer på hvor du har kjøpt skjøret og toppen som du har på deg i bildene over? De var kjempe fine!
      Vil også bare si at du har en fantastisk og inspirerende blogg, blir alltid glad av å lese det du skriver! 😀

    9. Hei Marthe! Når du var i Praha hvor mye kostet et sminkeprodukt på sephora sånn ca. Kunne du ha hatt et innlegg om hva valutaen er der og hvilke butikker du anbefaler.
      Jeg vet du har hatt et slikt innlegg før men, kan du lage et
      Til? ❤️

    10. Salsa er utrolig kult! Om du ikke klarer å overtale Jonas (det gjør du helt sikkert, og finnes det noe mer sexy enn en mann som danser salsa??) finnes det også salsa freestyle, hvor man danser uten partner. Håper å høre hvordan det går! 🙂

    11. Jeg driver med poledance, og anbefaler det virkelig, det er helt sinnsykt morsomt og kjempe bra trening. Veit ikke om det er noe der du bor da jeg bor på østlandet i buskerud, men jeg har holdt på siden etter nytt år i januar og merker kjempe fremgang allerede, og først startet det med bare onsdager men fikk lov til og prøve meg på neste timene som er mer avanserte så nå er det onsdager og torsdager på kvleden og det er så deilig. 😀

    12. Utrolig fine bilder av deg! 😀
      Poledancing er utrolig morsomt! 😀
      Gikk nivå 1 for 2 år siden og skal starte på nivå 1 igjen til sommeren/høsten for å friske opp hukommelsen, gleder meg masse! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg