Antrekk – 090314

I dag er en sånn dag hvor jeg bare har lyst til å ligge fullstendig på latsiden. Bo i joggebuksa, sove på sofaen og bare glane på ungkaren hele dagen. Juan Pablo i mitt hjerte <3 Jeg fikk selvfølgelig ikke med meg sesongpremieren som var forrige mandag og lastet den derfor ned til morgenen i dag. Nå er det gjort.. Jeg klarer ikke å vente til i morgen med å se den neste episoden! Jeg må laste ned resten NÅ. Ungkaren og ungkarskvinnen er virkelig det beste tvprogrammet som noen sinne har eksistert. Haha, jeg blir fullstendig oppslukt i hver eneste sesong. Jonas har prøvd å få meg med på kino i hele dag, men jeg nekter plent.

Jonas: Jeg spanderer kinoen hvis du bare blir med. 
Marthe: Pff. Jeg hater den filmen! 
Jonas: Jeg legger ut et bilde på instagram og skriver “hvem stemmer for at Marthe skal bli med meg på kino i kveld?”. 
Marthe: Ja det må du for all del bare gjøre. 
Jonas: Hvis jeg får over ti stemmer så blir du med! Okei? 

Nei mister, det blir nok ikke så lett! Den der dumme guttefilmen “300” kunne ikke fristet meg mindre å bytte ut ungkaren for. I kveld får Jonas ta med seg en kompis på date, for jeg vil ha stuen helt for meg selv, spise iskrem og trykke i meg “Mindes nøttekos”. Verdens beste sjokolade! Jeg har som dere kanskje ser ikke akkurat tilbragt søndagen i joggebuksen, men faren er stor for at jeg bytter om til pysj i løpet av ettermiddagen. Pysj, ungkaren, is og sjokolade.. Høres ut som en perfekt søndag!


Bukse fra New Yorker, Blazer fra H&M, Topp og øredobber fra Bikbok, Belte fra www.nevernaked.com, Sko fra Nelly

Ønsker dere en god og avslappende søndag videre!
Nå skal jeg lage oss litt ordentlig kvalitetsmiddag her. <3 

49 kommentarer
    1. Så pen du er 😀 Marthe da? si neitakk til kino? nå ble jeg sjokkert her, hehe 😛 Du får hive på deg pysj å bare kose deg resten av dagen <3 Klem

    2. Hvor lastet du ned sesongpremieren??? 😀 Gikk også glipp av den, har vært lei meg for det hele uken, haha! 🙁

    3. Et antrekksinnlegg! ENDELIG. Det er en stund siden nå 🙂 hihi. Like fin som alltid. Elsker den blå fargen på deg, da får du så fine blåe øyne <3

    4. Gud så fin bloggen din har blitt i det siste 😀 Det er en god stund siden jeg har vært innom sist, og headern, bildene fra Egypt og bare kvaliteten på alt er så bra 😀 Du ser forresten smashing ut på bildene fra Egypt! Fikk virkelig lyst å reise dit nåå

    5. Hoho du har mye spennende i vente denne sesongen!! 😀
      På mandag/tirsdag er det faktisk FINALE (jeg laster ned) og jeg har gledet meg hele uken!
      Ha en strålende søndag videre! <3

    6. Jeg skal se 300’rise of an empire etterpå. Bare for å få med kjæresten ut så, man må gjøre litt som sin kjære vil og 🙂
      Kos deg masse med ungkaren, jeg skal se neste episode på tirsdag:)

    7. unkaren er gøy! kjæresten og jeg har virkelig HELT forskjellig film/serie-smak. jeg elsker slike reality-programmer mens han holder fast ved action og skyting… i går klarte han faktisk å lure meg med på 300 rise fo an empire på kino. må si jeg ikke akkurat var i ekstase, men filmen var faktisk ganske bra! vanligvis liker jeg ikke actionfilmer, men denne faktisk, den mest guttete krigsfilmen ever, den likte jeg. haha. men hadde lett valgt unkaren i stedenfor. ha en fin kveld videre flotte deg!

    8. I kveld ble det kjærestens valg, så da blir det 300 i kveld 🙂 Hadde vært deilig med pysj og reality, men får håpe den er bra! Du får kose deg, Marthe 🙂

    9. Det finnes ikke ord for å beskrive hvor vakker du er <3 NYDELIG <3 jeg har savnet antreksbildene dine, hihi! Det kan jeg lov deg, tihi! Antrekket ditt var forresten utrolig fint! 😀 Jeg har en helt lik cardigan, jeg ikke har brukt på lenge. Sparer den til sommeren 😛
      Men bloggen din har blitt så utrolig bra i det siste! Det er så kjekt med en blandingsblogg, med både antrekk, sko, EGYPT, oppskrifter! forsetter du slik er du nok på nr.1 om ikke så lenge! Du er helt fantastisk:)
      Idag må jeg innrømme at jeg har bare latet bort hele dagen i joggebuksene. Noen slike dager må man jo ha 😉
      det er en glede å ha en blogger som deg her i Norge <3
      Klem

    10. Hei Marthe! Velkommen hjem 🙂 Så misunnelig på deg, ser ut som dere har stoooorkost dere masse. Godt og ha sånne ferier, hente seg inn litt og få ny energi 🙂 Og er helt enig med deg med Ungkaren – det er SÅ BRA! Kos deg masse videre i kveld 🙂 Her er det søndagskveld foran tven og med godis og is på bordet 🙂 NAM! Klem<3

    11. Tenkte på å kjøpe den toppen, og nå som jeg ser du har den må jeg jo nesten det, med tanke på at jeg får masse stylingtips når du bruker den!;)

    12. Ida Rygnestad: Tuusen takk! Ja, det er så sant. Vi har kost oss alt for mye, så nå går jeg på fulle batterier igjen 😀 Skal bli godt å komme i gang med jobb 1 og jobb 2 igjen også. 🙂 Søndagen din hørtes heller ikke feil ut. Tv, godis og is = Perfekt søndag! <3

    13. Jenny: Å så snill du er! Hehe, så snill er ikke jeg i kveld 😀 (Jonas dultet nettopp bort i armen min etter å ha fått med seg denne kommentaren: “SE PÅ JENNY! Hvorfor er ikke du sånn?”. Haha! Håper filmen var bra og at dere fikk en fin kveld begge to 🙂

    14. Christine Hindenes: Jaa, nå er antrekksbildene endelig tilbake! Værmeldingen sier til og med sol for hele uken så nå bør det bli gode bilder også! 😀 Tusen takk Christine! <3

    15. Hei Marthe 🙂 Er den hvite toppen du har på deg kjøpt nå nylig? Jeg finner den ikke på BikBok sin hjemmeside, og jeg syntes den var så fin 🙂

    16. Ingrid: Heisann! Ja, den er ganske ny! Kanskje de ikke har hatt den på hjemmesiden da :/ Det er ikke mange ukene siden jeg kjøpte den ser du. Toppen tre uker siden! <3

    17. Bare vent til lenger ut i sesongen, Jean Pablo viser seg å ikke være så herlig alikevell. Syns jeg da. Syns han virker som en dust! Men jeg er også helt avhengig av Ungkaren/Ungkarskvinnen! Gleder meg til å se finalen i morgen! 🙂

    18. Er SÅ enig med kristina ovenfor her! Jeg tenke da de valgte Juan Pablo som the bachelor at dette var en av de beste de hadde hatt med noen gang. Men i the final rose og after the final rose viste han seg å være en komlett idiot! Han har ingen respekt for kvinner og virker veldig høy på seg selv. Jeg synes egentlig litt synd på han da han har fått mye kritikk, men tilogmed Chris Harrison fikk faktisk nok av han denne gang.

    19. Elsker bloggen din <3 har lett i evigheter etter akoratt en sånn blazer ! men finner den ikke på H&M, er det lenge siden du kjøpte den ?

    20. Hei Marthe! Hvor laster du ned episodene av Ungkaren?
      Prøvde å sjekke ut TvNorge sin nettside der de har sendt den før.. men det gjør de visst ikke lenger 🙁 Har letet overalt på internett etter nedlastningsmuligheter, men finner ingenting! Setter stor pris på om du kan hjelpe en fortvilet bloggleser som også elsker Juan Pablo!! 😀
      (Forresten, elsker når du legger ut slike samtaler mellom deg og Jonas (og venner))!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg