I gang med pakkingen!

Har dere sett sånn et flott system i en koffert? Jeg synes jeg hører bestefars stemme når han ser dette. “Er det truser, hår og ledninger hun har trykket sammen der? Den hårsprayen skulle hun hatt en pose på!”. Her er det nada struktur! Når jeg har brukt to timer på å lage 11 antrekk og selvfølgelig prøvd alt sammen på, så skulle det tatt seg ut om jeg hadde tålmodighet igjen til å brette det pent ned i kofferten. Hehe! Bussen til hovedstaden går 09.00 i morgen tidlig og fra og med da har vi et helt døgns reising forann oss. Vi mellomlander nemlig i Istanbull og har noen timers venting mellom flyene. Heldigvis har det å vente på en ukes solferie aldri vært noe problem! Spesielt ikke når man venter sammen med to fine jenter. <3 Vi kommer altså ikke frem til Egypt før lørdag morgen, men da kan vi sjekke ut det fine hotellet og starte ferien med en gang! Hvor deilig er ikke det?

Nå får jeg fortsette på forhåndsskrivingen og ta igjen litt kommentarsvaring.
Ønsker dere en kjempefin kveld videre kjære, gode lesere. <3 

29 kommentarer

Siste innlegg