Sandwich og banan milkshake

Vi kan ikke bare ha syden-updates denne uken. Litt variasjon skal dere få! Jeg hadde ikke mange dagene på meg til å forhåndsskrive til reisen, men noen innlegg ble det! Denne milkshake-oppskriften fikk jeg faktisk fra en veldig veldig god bloggleser. Bloggen til denne dama kan dere lese HER. Tusen takk skal du ha Lin! Jeg bestemte meg for å teste den ut for noen dager siden og likte resultatet så godt at jeg fikk lyst til å dele den videre med dere andre blogglesere. Nå krysser jeg fingrene for at den faller i smak hos flere! Det gjør den helt sikkert. Den er ihvertfall ikke vanskelig å lage! To sandwich iskremer, en banan og litt melk så har dere det. En banan gir ganske mye banansmak, men vil dere ha enda mer så er det jo bare å kjøre på! Ah, nei nå fikk jeg lyst på milkshake…

Du trenger: 1. 1 banan 2. 2 Sandwich iskremer 3. Ca 1 dl melk


Slik gjør du:
1. Skrell bananen og hiv den oppi blenderen sammen med de to sandich iskremene. 
2.
Hell så oppi ca 1 dl melk og dur løs. Ønsker du milkshaken litt tynnere så tilsett litt ekstra melk. Jeg elsker når milkshaken er tykk.

Er det flere som har spennende milkshake-oppskrifter til meg?

29 kommentarer

Siste innlegg