Antrekk – 260214

God ettermiddag kjære, gode lesere! Så herlig å høre at dere ser frem til å følge meg på enda en liten reise. Jeg var litt redd for at dere hadde gått lei av sol og strandbilder etter uken min i Marokko. Hehe. Vel, nå er det jo en hel måned siden! Det grå og triste været som er her hjemme er jo til å kaste opp av. Fy så deilig det skal bli å komme seg vekk! <3

Jeg har glist fra øre til øre i hele dag, og bikiniene er allerede lagt i kofferten. Det er riktig nok det eneste som er blitt pakket, men nå kan jeg ihvertfall si at jeg har startet på prosjektet! Ellers har jeg brukt dagen på å forhåndsskrive to innlegg til dere. Flere håper jeg at jeg skal få til i løpet av morgendagen. Kvelden min skal nemlig gå til sleepover hos Kristinemor. Gleder meg masse til å se henne igjen. Taco står på menyen og med film, latter og skravling leker vi at det er helg.. 


Skjørt fra Topshop, Sko fra Bianco, Genser fra Vila, Belte fra Gina Tricot, Hatt fra Bikbok

Vi er tross alt halvveis i dag! Har dere fått en fin onsdag så langt?

45 kommentarer

Siste innlegg