Don’t be a chicken, be mad

Puh, nå er jeg SÅ glad! Jeg satte oppe til langt på natt i går og skrev lister, sorterte bilag og ordnet klart de papirene om skulle tas med til regnskapsføreren i dag. Nå har jeg akkurat kommet hjem fra møtet med Geir og det gikk så bra! Jeg siterer: “Fortsetter du slik så blir du snart rik Marthe!”. Mihi! *Krysser fingrene*. Jeg var så stolt etterpå at jeg ringte Jonas i samme sekund som jeg gikk ut kontordøren og skrøt av at jeg hadde fått skryt. Viktig å gi seg selv en god klapp på skuldra av og til.

Er dere ikke enige? Haha! SÅ hyggelig å høre at så mange av dere likte den nye headeren forresten! Jeg tror ikke jeg fant en eneste kommentar hvor det sto at den ikke falt i smak. Det er fint å høre! Dere skal tross alt glane en del på den dere også. 

Den strikkede magetoppen jeg har tatt på meg i dag er splitter ny og fra Madlady. “Don’t be a chicken, be mad!” sier jeg bare. Genseren er i merket “The ragged Priest” og er faktisk nå på 30%. Dere får kjøpt den for 315 kroner HER.  

Har dere fått en bra tirsdag så langt?
Nå skal jeg hive meg på tredemølla. Vi skrives!

            Min genser er sponset av Madlady 

37 kommentarer

Siste innlegg