Antrekk – 210214

Det snør, det snøøør! Herlighet, for et snøvær vi fikk i går. Etterfulgt av regn såklart! I dag har vi derimot fått strålende soool! Jeg er så fornøyd med at det er dette været vi skal på roadtrip i. Jonas og jeg har fem timer i bil foran oss i dag, men i disse tilstandene gleder jeg meg! Faktisk så er vi på vei til fjells allerede. Jeg forhåndsskrev dette innlegget før jeg hentet Jonas på jobb i tretiden, så nå bør vi ihvertfall være halvveis. <3 -Og til dere som lurer på hvor vi skal.. Vi skal til vinterparadiset Liaset! 

 
Bukse og cardigan fra Bikbok, Skjorte fra Vero Moda, Sko fra Gina Tricot, Belte HERFRA (sponset)

Antrekket dere ser her er altså fra gårsdagen. Jeg syntes det ble så mye antrekk i går at jeg valgte å publisere bildene i dag i stedet. Det gjør vel ingenting? I dag er pumpsene byttet ut med joggebukser og uggs, and i love it! <3 Hyttemodus = ON.

Vi skrives fra Liaset! Kos dere masse så lenge. <3

33 kommentarer

Siste innlegg