Ready for weekend!

Marthe: Visste du at jeg var megastor fan av Green day før? 
Jonas: Ja.. Visste du at jeg også var det da jeg var yngre? 
Marthe: Ja.. Årh, det er så kjedelig at jeg ikke kan fortelle deg noe som du ikke allerede vet!

Sånn er det når man har vært sammen i 4 år og kjenner hverandre inn og ut. Jeg tror ikke det finnes noe som Jonas ikke vet om meg og mine interesser. Det samme kan jeg si om Jonas. Noen av historiene vi deler med hverandre nå om dagen forteller vi selv om vi vet at den andre parten har hørt dem åtte ganger før. Hehe! Er vi blitt som et gammelt ektepar eller? 

Jaja, vi er ihvertfall fremdeles bestevenner og koser oss glugg ihjel sammen <3 Kvelden har vi brukt på en liten shopping-date! Jonas fikk for seg at han ville ta meg med på ullundertøysshopping på XXL. -So he did! Matchende ullundertøy med matchende rumpebrett og Moods of Norway pannebånn fikk bli med hjem og er nå pakket i hyttebagen. Jeg.Er.Klar.For.Avreise! <3


Bare en natt og noen timer igjen <3 Jeg kan virkelig ikke vente!

Kjekken sjøl <3 Dere får ønske oss god tur da!
Bella og Kamera blir selvsagt med til fjells..

29 kommentarer

Siste innlegg