Purple is the new black

Oh yes it is! Ihvertfall i dag. Jeg har egentlig allerede vært ute og knipset antrekksbilder til dere i dag, men da jeg åpnet pakken fra www.madlady.se og oppdaget denne lilla toppen, skiftet jeg overdel med det samme! For en gjennomført sak.. Silkemyk, lett, og elegant med kryss i ryggen. <3 Passer til både hverdags og fest! Lurer meg på om jeg må ha den i sort også?

Ettersom dagens planer ble avlyst, har jeg bare kost meg med pakking og planlegging av den kommende helgen. Føler i grunn det er helg allerede jeg nå! Jonas og jeg skal snurre komedien “The break up” med Jenifer Aniston så fort dere er oppdatert, og på menyen står det en nydelig kylling-gryte med couscous. Kanskje jeg må legge ut oppskriften på denne retten en gang i fremtiden. Den er blitt en liten favoritt her i hus! Håper dere har hatt en fin dag så langt. Buksene jeg har på meg på bildene er fra bikbok, belte er fra Nevernaked og toppen er fra Madlady. Leppestiften er Isadora farge 155. Fås kjøpt på H&M!

 
Skoene er Jeffrey Campbell fra www.nevernaked.com

Toppen koster kun 199kr og fås kjøpt HER.
Kanskje vi må spare antrekksbildene til morgendagen nå!

      Min overdel er sponset 

34 kommentarer

Siste innlegg