Work, work, work!

Åh, herre! Lurer meg på om min pcskjerm kunne trenge en vask? Alt den blitzen avslører! Hehe, jeg ville bare innom og fortelle dere om min fine ettermiddag. Jonas har for andre dag på rad laget supergod middag til oss mens jeg har sittet på kontoret og jobbet. Jeg har lovet noen halvsinte lesere å publisere svar-innlegget for Marokko spørrerunden i kveld, men det ser jammen ikke ut til at jeg blir ferdig før jobb. Jeg hadde helt glemt hvor lang tid det tar å besvare slike spørrerunder! Beklager til dere som har ventet i en halv evighet nå. Jeg jobber ihvertfall med det og håper å få skrevet det ferdig i løpet av morgendagen.

Ellers har jeg selvfølgelig ikke rukket å bake til gjengen på jobb, men jeg har en hyggelig erstatnings-plan som jeg tror vil falle godt i smak! Hihi. Dere får ha en hyggelig tirsdagskveld videre. Videosnutten kommer klokken 21.00 <3 So stay tuned!

Have a nice evening! <3 Vi skrives snart igjen.

35 kommentarer

Siste innlegg