Videosnutt: Lunch time!

God kveld! Nå er det bare minutter til jeg hiver meg i bilen og kjører av gårde til Vero Moda for varetelling! Det er måneder siden jeg var med sist så nå gleder jeg meg MYE! Våre varetellinger er nemlig svært sjeldent kjedelige.. Mihi! Under får dere den lille videosnutten fra dagens lunsjbesøk. Det er flinke Kristina som har stått for redigeringen! Vi tenkte vi skulle prøve å sette av en dag i uken fremover hvor vi filmer litt til bloggene våre. Vi har sagt det en gang tidligere, men det har liksom aldri blitt noe av! Håper vi kan bli litt flinkere nå fremover. Dere synes vel også det er moro med noe annet enn bare bilder hele tiden?

Håper dere liker den! Dere aner ikke hvor vanskelig det var å åpne cafèdøren på en elegant måte. Den var så tung! Jeg dro alvorlig talt med hele kroppsvekten min og konsentrerte meg maks om å få det til å se litt “smooth” ut. Det skal ikke være lett! 

Enjoy! Kamera blir med på varetelling i kveld. <3
Håper på å få tatt noen fine bilder av Vero Moda jentene!

43 kommentarer

Siste innlegg