Good morning y’all

 

Good morning y’all! Bare innom for å ønske dere en fin dag. Herlighet, etter gårsdagens lille kveldstur ble jeg så søvnig at jeg bestemte meg for å ta en liten powernap.. Vel det endte med at jeg la meg klokken ni og sov i tolv timer. Jeg tar det som et tegn på at jeg må lære meg å legge meg tidligere og sove en smule mer fremover! Jaja, i dag er jeg ihvertfall superduper-uthvilt! Morgenen brukte jeg på å kose meg med en varm kopp te og det nyeste Costume bladet. Jeg har fått et helt års abbonement av dette motebladet i julegave fra Vero Moda. Hva da heldig? Eeelsker jobbene mine <3

Nå skal jeg få unnagjort litt mailsvaring før jeg drar på Herligland for lunsj med bloggbaben Kristina! Gjett om vi skal kose oss. Jeg har omtrent ikke sett henne siden klessalget vårt i november så nå har vi litt å ta igjen. Gleder meg! Senere bærer det videre på varetelling med VM jentene. Lurer meg på om jeg skal slå til med noe bakverk og overraske dem litt. Vi får sjå! 

 

Veldig glad for at postmannen ikke bestemte seg for å gå forbi vinduet vårt i dag.. 

Igjen.. Ha en strålende tirsdag! Vi skrives igjen litt senere. <3

37 kommentarer

Siste innlegg