Antrekk – 170214

 

Oh my god! Vi har fått SOL! For real! Dette må være andre dag i år.. For noen heldiggriser vi er! Nei jeg må ikke være så sarkastisk. Jeg er faktisk sinnsykt takknemlig for de soltimene vi fikk denne mandagen. Det ga en forsmak på varme og et ørlite håp om at våren er her om ikke så alt for lenge til.. <3 Har dere fått en sprek start på den nye uken? Det har jeg! Jeg har fått unnagjort en masse arbeid, jeg har tatt en god runde på tredemøllen og nå skal jeg snart ut på en aldri så liten tur med Bella før Jonas og jeg slår oss til ro for kvelden. Kanskje vi dundrer på med enda en filmkveld? Det hørtes fryktelig fristende ut!

Nei nå har jeg det.. Vi skal se på reiser i kveld! Innen uken er omme skal dette kjæresteparet ha bestilt seg en to ukers sydenferie i et eksotisk land for sommerferien. Nå bestemte jeg det gitt! Jonas fikk et reisegavekort av meg i bursdagsgave i år så nå har han ingen unnskyldning til å ikke reise med meg. Det høres ut som jeg er en pest og plage å dra på ferie med, men det er bare så enkelt som at Jonas trives best hjemme i stuen. Hehe! Vi er med andre ord helt forskjellige på den fronten. 

 
Bukse fra New Yorker, Topp fra H&M, Cardigan fra Bikbok, Sko fra København, Belte fra www.nevernaked.com



Dere får ha en fin kveld videre, kjære lesere! <3
Bella står og tripper av turlyst ved siden av meg her.. Ånei.

30 kommentarer
    1. Hei!
      Lurte på om du skal jobbe på Vero Moda i morgen, siden jeg skal på sørlandssenteret og har lyst til å treffe deg? 🙂 Du har blitt veldig fin på håret!

    2. Først må jeg bare si at du er fantastisk pen og håret er nydelig!
      Men når du har lang cardigan på deg, og du skal ha på jakke. Bruker du lang eller kort jakke? For hvis du bruker kort jakke, så lurer jeg på om du bare lar cardiganen henge under eller om du dytter den inni jakka? For jeg synes det ser dumt ut å bare la den henge der, men det ser også dumt ut å dytte den inni jakka for da blir det bare sånne klumper og kuler på magen/ryggen 😉 Håper veldig på svar for dette er jeg veldig usikker på! Stå på videre, du er best<3

    3. Vakker du er 😀 <3 Dere kan jo ta dere en tur til Side i Tyrka 26 juni 😉 hihi jeg er sååååå genial 😛 Bare fordi jeg skal dit vettu 😉 haha
      Dere får ha en fin kveld 🙂

    4. Hei Marthe 🙂 Jeg har lest bloggen din i flere år. og jeg må si at jeg alltid blir bedre humør av å klikke innom bloggen din, du er posetiv, søt og sprudlende, og når man ikke har så mye sånt i hverdagen i sitt eget liv er det en slags “ferie” fra sitt eget hode og lese om ditt liv. du hjelper meg mye. jeg har hatt ett parr vonde stunder, og jeg kan alltid klikke innom bloggen din å bli inspirert til å være posetiv. du er en fantastisk dame, og ikke glem vakker 🙂

    5. er ikke meninge å mase på deg for 3`edje gang, men jeg skal til agdir å surfe på lørdag, og jeg har ventet legne nok på spørsmålsrunden nå syns jeg. hehe. *snufs*

    6. M: Å <3 Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding. Det er slike kommentarer som gjør det å være blogger til en herlig jobb. Jeg blir så motivert! Kjempeglad for å høre at bloggen min kan være med på å muntre opp hverdagen din litt. Ingenting som gleder meg mer enn det! 🙂 Tusen takk for gode ord <3 Ønsker deg alt godt! Stor klem fra meg.

    7. Sandra: Jeg har brukt den krølltangen som det var bilde av i forrige innlegg. Det ser ikke ut som en krølltang, men den er helt genial 😀 Den krøller håret av seg selv. Man behøver bare å legge håret i den så suger den alt håret til seg, krøller det, og piper når det er ferdig 😀

    8. Hedda: Heisann! Tusen takk 🙂 Jeg bruker stort sett en lang jakke, men jeg har ingen jakker som er lengre enn disse lange cardiganene så det jeg gjør da er å knytte cardiganen opp og gjemme den under jakken. Jeg synes det ser så dumt ut når den henger under jakken. Antrekket blir så rotete om du skjønner hva jeg mener. 🙂 Så jeg jukser litt når jeg går utendørs og bretter den opp 😀 Er cardiganen veldig tykk så vil det bli en klump på magen, men jeg har bare tynne slike jakker så hos meg har det gått fint til nå 🙂

    9. Rangla: Heisann! Jeg skal på Vero Moda, men ikke før 20.30! Så da må du komme sent 😀 Jeg jobber bare på varetellingen så jeg kommer en halv time før senteret stenger. <3 Tusen takk skjønna!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg