Ny uke, nytt hår!

Da var jeg fresh på håret igjen.. Ah, det føles skjønt! Dere som følger meg på instagram har allerede fått en sniktitt på resultatet. Marianne og jeg bestemte oss for å ta etterveksten og legge i noen lyse striper med salongens nye Loreal farger. Deretter kjørte vi en liten skyll for å få fargen litt mindre varm. Det gikk som smurt. Jeg kunne ikke vært mer happy jeg! Tusen takk for god hjelp nok en gang, Marianne.

Ellers var jeg så heldig å få med noen nye hårprodukter hjem. Silky sexy hair både shampoo og balsam + en all in one treatment spray som pleier og hjelper håret på hele 10 ulike måter. Denne kan jeg ikke vente med å ta i bruk. Den dufter nemlig av eksotisk kokos. <3

Under ser dere førbildet til høyre og etterbildet til venstre. Har dere lyst til å bestille time hos Komponisten selv så kan dere booke time HER. Eller ringe 38090885. Tusen takk for alle de fine kommentarene som har tikket inn på instagram allerede. Herlighet så glad jeg blir! Dere har kanskje lagt merke til at håret mitt plutselig er blitt litt lengre også? Jeg har ikke satt inn noe nytt tape-extentions (enda). Jeg vil vente noen måneder med det, men jeg fant et eldgammelt sett stripede clip on extentions hjemme i hår-samlingen. Dette skulle visst vise seg å passe perfekt til det nye håret mitt. -Så nå kan jeg ihvertfall variere litt!

Flere bilder får dere i dagens antrekk litt senere!
Nå har Jonas laget tidenes middag til oss her. Flinke mannfolket. <3

              Behandlingen min er sponset 

28 kommentarer

Siste innlegg