Party Time!

Ååå se hvem som var på besøk hos meg i går kveld! Jeg har faktisk ikke fortalt dere det, men Cathrine flyttet til hovedstaden for tre uker siden! Hun fikk nemlig tilbudet om en jobb som hun ikke kunne takke nei til. Så da flyttet bestis jammen fem timer fra meg! Dere kan tro at vi savner hverandre. Heldigvis har hun vært flink til å komme hjem i helgene, og jeg kommer nok også til å ta hyppigere besøk til hovedstaden dette året. <3 Vi skal ihvertfall ikke miste kontakten bare fordi vi bor lengre fra hverandre! 


Forhåpentligvis bor vi ikke i hver vår by for alltid heller! <3 Festen gikk litt vel bra i går. Haha! Vi var fire jenter og to gutter som koste oss med drikkeleker, dans og moro. Kjæresten til bestis 2 sjenket oss alle sammen så formen var det ikke noe å si på! Hoho. Det ble knipset en hel hau bilder, men da jeg så gjennom dem i dag fant jeg fort ut at det var svært få av dem som egnet seg til bloggen. GØY hadde vi det ihvertfall! Da klokken var rett over tolv, dro gjengen på byen og koste seg helt til stengetid.

Jeg rakk ikke å oppdatere dere noe mer i går. Det ble så hektisk med forberedelsene til vorset etter jobb. -Men jeg håper dere alle sammen fikk en fin lørdagskveld! Nå skal jeg kose meg med en god frokost før jeg starter på dagens bloggarbeid. 

Ha en god og avslappende søndag dere! 

14 kommentarer

Siste innlegg