Morgenstund med OL

Goood morgen! Åh, dette blir en bra lørdag. Jeg har det på følelsen! Jonas og jeg har allerede kost oss med litt romantisk frokost til OL, og så fort dere er oppdatert drar jeg videre på jobb. Der blir jeg helt til seks og så er det bare å komme seg hjem i en farlig fart og stelle i stand til et lite vors! Jeg får nemlig en veldig, veldig fin og sjelden gjeng på besøk i kveld.

 

Er det flere som skal sitte forann tvskjermen og glane på stafetten denne lørdags-formiddagen? Jeg skulle selvfølgelig ønske jeg fikk med meg resultatet, men man kan liksom ikke sette jobben på vent under OL heller. Hehe! Jeg får se guttaboys i morgen i stedet. Det er jo alltid litt ekstra spennende med Northugen. Krysser fingre og tær for at han i det hele tatt skal gå!

Mer rekker jeg ikke å dele med dere nå, men jeg ønsker dere alle sammen en GOD lørdag! 

23 kommentarer

Siste innlegg