Follow me on instagram

Jeg har fått en del kommentarer fra lesere den siste tiden som sier de har ventet på at jeg skal godkjenne følger-forespørselen deres på instagram. Tenkte jeg kunne skrive til dere det gjelder i et eget innlegg. Jeg behøver ikke å godkjenne noen forespørsmål på instagram så da har dere nok prøvd å legge til feil bruker. marthekborge heter jeg og i skrivende stund har jeg 9996 følgere. Hihi, klarer vi 10 000 i dag tro? Det finnes noen falske brukere der ute. Det er vanskelig å bli kvitt slike ting både på facebook, instagram og andre nettsteder, men nå håper jeg dere alle har fått med dere hva den riktige profilen heter. <3

Ellers må jeg jo dele mine siste insta-øyeblikk med dere alle sammen. Slike innlegg må ihvertfall få plass på bloggen et par ganger i måneden, er dere ikke enige? Det kan jo være litt moro for dere som ikke har instagram tenker jeg!


1. Carrot cupcakes with cream cheese frosting. Oppskriften ligger på bloggen! 2. Får aldri nok av Marthe og Jonas-kliss <3 3. Søte blogglesere. Setter så stor pris på dere alle! 4. Steller neglene hos flinke Anita på minste auds. 5. Elskbare sko fra Jeffrey Campbell til bare 399,- 6. Selfie, selfie, selfie. 7. Bella er alltid like glad for å se meg. -Om jeg så bare har vært og hentet posten. 8. På kinofilmen “Wolfs of wall street” med barndomsvenninne i Stavanger. 9. Man kan trene hardt hjemme også! Apparater fra Abilica. 


Follow me on instagram : marthekborge
Klarer vi 10 000 følgere i dag? 😀 

29 kommentarer
    1. Litt random spørsmål: Jeg husker for en stund siden at du hadde et antrekk med en innmari tøff shorts med leopardprint. Finner ikke innlegget, men hvor er den shortsen fra? Om du skjønner hvilken jeg mener 🙂
      Btw, du er så flott!

    2. Hei Marthe, tenkte jeg bare ville gi beskjed om at det er noen som kaller seg for martheborges på insta, og det er en falsk profil med ditt bilde osv. Den profilen er låst, så er sikkert der leserne mener at “du” er treig med å godkjenne:)

    3. Av en eller annen grunn ble jeg hetene Maren på den kommentaren, men den er fra meg;-) hihi! Du har så herlige bilder både her og på insta<3

    4. Hehe, det bildet med blogglesere på: Hun ene på bildet er min nabo! 😀 ( Hun til venstre)
      Måtte bare skrive det, tihi. 😉

    5. Hihi så sporty du var da i forrige innlegg 😀 la til den falske brukeren men når jeg skjønnte den var falsk så tok jeg det bort 😛 Nå følger jeg bare marthekborge, som du ser 😉 Hærlige bilder <3 Ha en fin kveld <3

    6. Ja, det er desverre mange som kaller seg likt for å få flere lesere/følgere. Veldig dumt !
      Nå følger jeg deg på insta også. Veldig kjekt å følge bloggen din. Du er en stor inspirasjonskilde.
      Ha en fin kveld 🙂
      Klem!

    7. Natalie: Ja jeg har sett den. <3 Takk for beskjed Natalie. Jeg får nok ikke gjort så mye for å få den bort, men jeg håper og tror at de fleste skjønner at det ikke er meg 🙂

    8. Amanda Runde: Hei! Jeg skjønner hvilken du mener. Jeg eelsker den shortsen. Hehe! Det er en UNIF shorts fra http://www.nastygal.com. Men jeg må bare advare deg om toll på denne nettsiden. Jeg har fått tollregninger på nærmere 1000 kroner begge ganger jeg har bestilt klær derifra 🙂 <3

    9. Har fulgt deg siden du lagde bruker 😀 Digger at du endelig har instagram bruker, blir liksom noe annet enn blogg 🙂 Følg meg gjerne: lisamariehhh 🙂 Legger ut alt fra interiør og mat, til selfies og bilder fra hverdagen 🙂

    10. God torsdagskveld kjære, skjønne du! Tenk at i dag er det allerede torsdag, og om noen timer er det fredag og helg. Tiden går så uendelig fort for øyeblikket! Håper du koser deg masse i helgen, og spesielt i morgen på valentinesdagen 🙂
      Dersom du kjeder deg har jeg forresten lagt til en link i url-feltet der du finner mitt siste blogginnlegg. Jeg har tatt opp et av de viktigste temaene i dagens samfunn – nemlig kroppresset blant oss unge i dag. Jeg ønsker å få ut til så mange som mulig hvor vanskelig det kan være å være ungdom i dag, så jeg hadde blitt kjempe glad om nettopp du har hjulpet meg å spre det på foreksempel facebook? 🙂 Det eneste du trenger å gjøre er å trykke på “liker”-knappen under innlegget. Dette er forresten ikke ment som reklame, da jeg ikke er noe fan av det, det er kun en forsøk på å få ut til dagens ungdom at de alle er perfekte, og gjerne hjelpe noen som slite med selvtillitten sin 🙂
      Mvh. Linn Therese
      vektlofterjenta<3

    11. marthe da, du må jo huske # som er så inn på insta for tiden, hahah 🙂 #loveyou #memories #photooftoday

    12. Elsker at du fikk deg Instagram! Prøver å like og kommentere på omtrent alle bildene dine. De er alltid så fine og skjønne 🙂 Du er en utrolig flink blogger og jaggu mestrer du Insta også.. hehe 😀 Ps. Takk for at du fulgte meg tilbake 😀

    13. Hei Marthe! 🙂
      Du har virkelig en super blogg, og jeg blir alltid i godt humør av å lese bloggen din! Jeg ville bare legge igjen ett supert skjønnhetstips til deg, som takk for den fine bloggen din 🙂
      Dette er verdens beste, billigste og enkleste kroppsskrubb! 🙂
      Du bare tar vanlig kaffipulver og blander den med litt babyolje. Rør det sammen til en fin konsistens, du kan gjerne blande i litt såpe også.. Skrubb hele kroppen med dette i dusjen, og du vil få den mykeste huden du noen gang har hatt! Jeg kommer aldri til å kjøpe ett skrubbeprodukt igjen, dette er så fantastisk :):) veldig bra tips til f.eks fattige studenter 🙂 og ja, jeg vet det blir litt gris i dusjen, men er absolutt verdt det. Perfekt før selvbruning også! Håper du vil teste tipset mitt, eg kan love gode resultat 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg