Life these days…

Hei og hopp og god morgen! Det er lille valentines day! Haha, går ikke det ann å si? Jeg trodde jeg hadde fri fra jobb nummer 2 i dag, men det hadde jeg jo slett ikke. Heldigvis fant jeg ut av det i går kveld så jeg rakk og forhåndsskrive litt blogginnlegg. Dere må jo oppdateres på skikkelig vis selv om jeg trasker rundt på Vero Moda! Jeg har på følelsen at det kommer til å bli en veldig fin både torsdag, fredag og lørdag. I dag er det jobbing, i morgen er det selveste valentines day og på lørdag er det klart for enda en sosial girlsnight med vin, finstas og det hele! Ah, livet er jammen ikke verst om dagen. Jeg føler meg så heldig! 

  

Familien har det bra, Bellas matlyst er tilbake etter en liten sultestreik-periode *hurra*, jeg trener igjen, jeg rydder(!), og jeg tilbringer veldig mye tid sammen med både venner og Jonas. Alt er som det skal være og det føles så alt for bra!

Måtte denne gode perioden aldri ta slutt! 
Ønsker dere en super torsdag jenter og gutter. <3 

33 kommentarer

Siste innlegg