Antrekk – 120214

He-rre-gud. Jeg la godviljen til da jeg skulle lage antrekk for dagen. Vi fikk jo både sol, varme og vår i går! Vel, i går var i går og i dag var definitivt vinteren her igjen. Jeg burde kanskje ha spådd det. Vi er fremdeles i februar Marthe… 

Det var sol da vi dro ut på dagens lille antrekkshoot, men tror dere ikke tidenes haggel-bombe falt akkurat i det vi hadde funnet oss en fin lokasjon? Vi holdt på i tre minutter før vi begge bare måtte spurte tilbake til bilen. Haha, nå er både skjørt og sandaler godt pakket ned i esken for vår og sommerplagg igjen. Der forblir det ihvertfall i et par måneder til. Eller vi får se på det. Kanskje godviljen slår til igjen om bare et par uker. Jeg lærer jo aldri! *Vil så veldig gjerne gå i sandaler året rundt*

Nå drar jeg på jobb! Jeg har tatt en liten ekstravakt i dag så jeg kommer ikke hjem før sent i kveld. Ønsker dere alle sammen en strålende onsdag til tross for at det sure vinterværet er tilbake. Håper dere har kledd dere bedre enn meg. <3 Hoho.


Veske fra Vero Moda, Skjørt fra Zara, Topp og ringer fra Gina Tricot, Sko fra Primark

Lover å ta igjen kommentarsvaringen senere i kveld!

32 kommentarer

Siste innlegg