Få stilen: London Street Style

Hvor herlig ville det ikke ha vært å sittet på cafè i en storby denne ettermiddagen? Jeg skulle ha byttet ut den tørre fiskegratengen fra frysedisken med et heftig måltid som jeg ville inntatt samtidig som jeg studerte gatemoten på utsiden. Arh, jeg må slutte å dagdrømme og komme meg på et fly i stedet! Som mange av dere kommenterte under “good memories” innlegget mitt for noen dager siden.. Man lever bare en gang! Har du muligheten til å oppnå en reisedrømmene dine, go for it!




Det blir nok ingen storby-cafèmiddag på meg akkurat i dag, men årsaken til at jeg sitter og dagdrømmer om dette er Nellys fashion week. I går kjørte Nelly full fokus på New York stilen.. I dag er det fokus på London street style! HER finner dere ikke bare nøkkelplagg og inspirasjon til den perfekte gatestilen, men også en liten miniguide med tips til beste bar, festival, cafè, og shopping. Kanskje dette er noe som kan komme til nytte for dere som har en London-weekend i vente? 

Nelly har også plukket ut en egen street style kolleksjon som vi alle sammen får 40% rabatt på. Noen av disse varene kan dere se i collagen under her. Klikk på varen for å komme til plagget eller se resten av kolleksjonen HER. Det er mye fint å velge mellom! Rabatten varer til 11.00 i morgen tidlig. Da vil Nelly nemlig sette fokuset på en ny storby! Lurer meg på hvilken det blir?


  

Nelly har også 40% på en rekke ferie must-haves denne uken. Vinterferien nærmer seg og derfor har Nelly satt ned alt man trenger til en eventuell reise på 40%. Enten du skal på sydenferie eller fjellet så finner du garantert noe du vil få behov for HER. Selv sikler jeg etter flere av de rålekre bikiniene.. Så fine og så billige! Rabatten varer til klokken 13.00 i morgen. 

Så vet dere det! Street style kampanjen finner dere HER. 40% rabatt på ferie must haves får dere HER. Nå skal jeg hive meg på kjøkkenet og bake! Bloggen savner en cupcake-oppskrift og jeg har på følelsen at denne vil bli magisk. <3

Både antrekk og oppskrift kommer senere!
Ha en strålende tirsdag så lenge..

          Annonse

18 kommentarer
    1. Mye fint, men har ikke planlagt noen storbyferie i den nærmeste fremtid 😉
      Gleder meg til å se dine cupcakes, er faktisk på jakt etter en god oppskrift 🙂

    2. Dette har ikke noe med inlegget å gjøre, men jeg lurte på om du er kristen? Du har en kjempefin blogg foressten 🙂

    3. Har ikke noe med innlegget å gjøre, men for litt siden delte du en sang du skrev minnet deg om sommeren, men jeg klarer ikke finne innlegget igjen! Hva het sangen? 🙂

    4. ååå, inspirasjon på en tirsdagskveld, elsker det!! skulle gitt mye for å være i en storby nå ja, og bare leve livet til det fulle! men skole og jobb kaller, uheldigvis.. sånn er det! men herlig inspirasjon var det ihvertfall 😀

    5. Dette innlegget ga meg en ide som jeg vil dele med deg! Hva om du begynner å lage innlegg en gang i blant hvor du har type “stjel stilen-tema”? Kopier stilen til en fashionista med fet lommebok og lag din egen budsjett-variant? 🙂
      Kunne vært fint for fattige studenter med øye for mote :))

    6. sidan de er valentins dag på fredag, kunne du ha skreve hva en kan finne på å gjør den dagen med kjæresten og gavetips?

    7. Synne: Hmm! Det var jammen vanskelig å si. Jeg kan ikke engang huske at jeg har delt en sang med dere på bloggen. Jeg hører jo så sjeldent på musikk! Hehe, jeg klarer virkelig ikke å komme på hvilken sang det kan være :/

    8. Margrethe: Ja det ville ikke vært dumt! Tusen takk for tips Margrethe 😀 Det er heltopp når dere lesere kommer med slike innspill! Jeg har notert meg ned ønske ditt og skal hive meg på saken med en gang. Håper jeg får til noe bra! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg