Creative nails by Anita

 

He-rre-gud. Jeg holdt på å kjøre i grøfta på vei hjem fra Minste Auds. Jeg stirret på de nystelte neglene mine hele veien hjem og klarte overhode ikke å fokusere på veien. Det skulle tatt seg ut om de nye neglene skulle få skylden for at jeg kræsjet bilen til Jonas. Haha, heldigvis gikk det godt! -Og som dere kanskje har forstått så er jeg sinnsykt fornøyd med det nye designet. Jeg viste Anita et bilde av de neglene jeg ønsket meg, og akkurat slik fikk jeg dem. Vel ihvertfall nesten! Planen var å kjøre 9 spisse, sorte og en spiss hvit, men kreative Anita ville at den hvite neglen skulle få striper. -So it did! Og det ble så bra! Tusen takk Anita! Jeg møtte på to søte blogglesere på vei til parkeringsplassen, og jeg husker ikke om jeg fikk presset ut et hei engang før jeg hadde vist frem de nye neglene. Haha. Om jeg ikke fikk sagt det så var det veldig hyggelig å hilse på dere også jenter!

 

Møtet med regnskapsføreren gikk forresten også fint! Nå skal jeg se og få unnagjort litt arbeid og trene så jeg kan slappe av til Kristinemor kommer på besøk. Jeg har blitt en liten treningsnarkoman den siste tiden. Årsaken til det skal jeg fortelle dere litt senere denne uken! Dere kan få et lite hint: Vi har fått en ny 100 kilos maskin i hus! Hihi, kan dere gjette hva det er? 

Er det rart jeg er glad? Se på den galskapen av noen negler jeg gikk med før… Æsj!

Anita ville le seg ihjel av all leppestiften jeg hadde på tennene. Det går litt fort i svingene..
Nå hva synes dere om neglene? Dere kan også bestille time hos Anita på 38024700

             Min behandling er sponset

45 kommentarer
    1. De var skikkelig kule, og passer jo alt! Skiller seg også ut med stripene, og ja, perfekt! Hehe, litt morsomt med den bilhistorien da, men hadde vært tragisk om det hadde skjedd noe. Fint det gikk bra ^^

    2. Åå, så fiine! Jeg fikset neglene mine for omtrent en måned siden. Jeg gikk for gelenegler, og de sitter forsatt! Hehe, nå er jeg lei av dem og vil ta de av, men er redd for at det vil gjøre vondt, så de får falle av, av seg selv! Haha!
      Men ihvertfallsynes jeg at det er utrolig bra at du setter pris på leserne dine! det at du stadig takker oss og gir oss komplimenter er fantastisk, og veldig oppmuntrende! En trøst på en dårlig dag er jo bloggen din! Har utrolig lyst til å møte deg, men jeg bor ikke i kristiansand, så ja! Hehe, men en vakker dag skal jeg kjøre til kristiansand og banke på døren din og si hei! hehe! Neida, men jeg vil bare understreke at du er en fantastisk blogger, og du fortjener virkelig plassen din på topplista! Ha en fin uke videre<3<3<3<3

    3. Hei Marthe! Å, de neglene dine ble jo driiiitkule! 😀 *misunnelig* Wow! Hvor lenge er det du kan ha de på før de må taes av, evt. byttes? Nå er jeg også veldig spent på hvorfor du har blitt så treningsgira!! 100 kilos maskin i hus? Hmmm… Blir spennende og høre! Hvor trener du egentlig? På studio eller hjemme? Har du et fast program du kjører? Ha en fin mandagskveld 🙂 Klem<3

    4. Fine! Jeg holder faktisk på med utdannelse til negletekniker nå i USA! Postet akkurat et innlegg med bilder av negler jeg har lakket.. 🙂 Rosa og hvitt med roser ^^,

    5. Neglene syns jeg dessverre ikke noe om. Ser skeive,og for små ut..? Vel vel… De sitter forhåpentligvis ikke så lenge…

    6. Kjempekule negler, men jeg ville nok ikke satset på sånne! Hehe, men du kler det meste du Marthe, og neglene passet fint til deg <3 Ha ein fin kveld.

    7. Ida Rygnestad: Heisann Ida! Jeg håper at de holder i ihvertfall fire uker. De to gangene jeg har vært hos Anita tidligere så holdt de i fem uker, men da hadde neglene mine vokst så mye at jeg ble nødt til å besøke henne og få nye negler uansett. 🙂 Hehe, ja nå kan du lure 😀 Tenkte å dele denne nyheten med dere på torsdag. Jeg trener bare hjemme. Ikke noe fast program enda, men det kommer kanskje etterhvert. Jeg er bare så alt for glad i variasjon. 🙂 Kjeder meg så fort om jeg ikke finner på noe nytt! Ha en fin kveld du også fina. <3 Gleder meg til å fortelle litt mer om treningen 😀

    8. Anonym: Å SÅ hyggelig å høre! Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding 😀 Det ble jeg veldig glad for å høre. <3 Det er rart hvor lenge gelenegler kan holde. Mine har også vart i fem uker og til slutt blir jeg jo bare nødt til å få dem av og på med nye ettersom mine egne vokser. 🙂 Hehe, skulle du bestemme deg for å besøke byen så må du gjerne banke på døren vår. Det ville vært superhyggelig 😀 Stor klem!

    9. Heidu!
      Vis du klikker “liker” på instagram-brukeren til “bikboklevanger” så ser du att dem har lagt ut bilde av dæ 🙂 ett antrekk-bilde, der du har på peach-jeans og hvit overdel 🙂 just so you know it 😀

    10. Fiiiiiine negler! 😀
      Jeg lurer på når du skal skrive innlegget om hvordan det er å bo i Kristiansand 😀 Jeg ser på leiligheter nå, men har så mange spørsmål.. Husker du at du skulle skrive et innlegg om dette? 🙂

    11. Kristine N: spurte hun ikke i innlegget hva leserene syntes? Hørt om egne meninger? Er det ikke lov å svare ærlig? Det viktigste er at Marthe liker dem!

    12. LINNI: Sa aldri noe om at man ikke kan ha egne meninger, gjorde jeg vel? Det eneste jeg sa var at hvis man ikke har noe positivt å si, hold det for deg selv. Jeg så ingenting galt i at du ikke syns det var noe for deg, men når du skriver at de forhåpentligvis snart faller av, så syns jeg du poengterer deg ganske så usmakelig. Derav “hvis du ikke har noe positivt å si, hold det for deg selv” 😉

    13. Kristine N: så da gjelder vel det samme for deg? “Om du ikke har noe pent å si,så hold det for deg selv”…?For DU må jo tydeligvis poengtere at DU ikke hadde noe pent å si om min mening. Selvmotsigende? Yes!
      La andre få ha sin mening,også har du din. Hele svaret ditt er vel forsåvidt “usmakelig” som du så flott sier. Keep away.

    14. LINNI: Det er noe som heter konstruktiv kritikk. Ikke hørt om det? Vel, slå det opp. Når man ber om andres mening er ikke det synonymt med usaklige tilbakemeldinger. Hvis jeg hadde spurt det Marthe spurte om, så hadde jeg forventet ærlige konstruktive tilbakemeldinger som feks “ikke helt etter min smak, men alle har hver sin stil” eller “syns idéen var bra, men kanskje hvis du hadde gjort sånn eller sånn?”. Det jeg reagerte på var hvordan du ordla deg med “de faller forhåpentligvis av snart”. Akkurat som om du ikke klarer å se på neglene hennes fordi at de ser så grusomme ut. Når du skriver en kommentar, så prøv å les høyt for deg selv, så hører du fort hvordan det kan oppfattes av andre 😉 Men for all del, hvordan du gir andre tilbakemeldinger er opp til deg selv. Men kanskje tenk på det til neste gang? ..eller ikke

    15. Ytringsfrihet vet du,Kristine n. Kommer ikke til å respondere noe mere på kloakken du spyr utav deg,siden jeg regner med at Marthe klarer å svare for seg selv. 😉 Verden går neppe under kun fordi jeg personlig ikke likte meglene. Dét har nemlig ingenting å gjøre med Marthe,for hun er ei likanes jente med stil! 🙂

    16. LINNI: du drar inn ytringsfrihet ja.. Jaja.. Jeg skjønner ennå ikke hva som var poenget med å skrive en sånn kommentar. Og ikke tar du til deg noenting, så det skulle ikke overraske meg om du er 14år.. Du svarer hvertfall som en

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg