God start på ny uke!

 
 

God morgen fine, fine blogglesere! Jeg var tidlig oppe i dag ettersom jeg har både det ene og det andre på planen. Jeg skal i møte med regnskapsføreren så fort dere er oppdatert, og videre fra han drar jeg til Anita på minste Auds for å stelle neglene mine. Gud som jeg gleder meg til å føle meg feminin igjen med velstelte negler. Det har virkelig alt å si det!

Ellers har jeg litt bloggarbeid som må tas igjen før jeg hiver meg på en treningsøkt, lager middag, og får besøk av bestis. Kristinemor kommer på en aldri så liten filmkveld senere! <3 Høres ut som en bra mandag eller hva? Jeg klager ikke!

Leser: Kysser du Jonas med leppestift?
Meg: Om jeg gjør!!

Ellers ville jo gutten aldri fått seg noe! Hehe.
Ville bare innom for å ønske dere en god start på den nye uken!

26 kommentarer

Siste innlegg