Antrekk – 090214

 

God kveld! Jeg har akkurat laget hjemmelaget lasagne til oss og spiste måltidet med en skrikende Jonas ved siden av meg… United spiller kamp og det går visst ikke helt veien i kveld.. Takk gud for at jeg snart skal ut. Haha, jeg drar på kino med tre fine jenter om bare en liten halvtime! Tre timer med Leonardo Dicaprio var visst ikke nok. Vi får se om seks timer holder! 

Dagens antrekk for dere som lovet i et bildedryss under her. Mine nye sko har fått kommet på! Jeg er stormforelsket. Åh, for et kupp jeg gjorde der! Den blå cardiganen er også splitter ny og fra Vero Moda. Ja jeg vet… Til he***te med shoppestopp!

 
Cardigan fra Vero Moda, Topp fra Bikbok, Bukse fra New Yorker, Sko fra DNA, Belte fra Nevernaked

 

Kanskje det er flere som skal på kino i kveld?
Ha det fint så lenge. Vi skrives igjen i morgen! 

26 kommentarer

Siste innlegg