I put my green dress on

Marthe: Jeg har så lite å skrive om! Hva skal jeg liksom inspirere leserne mine med i dag?
Jonas: Legg ut bilde av rumpa mi. Det er sånn mammatilmichelle havnet på toppen er det ikke? 

Skal si den gutten følger med.. Han vet mer enn meg om hva som skjer i bloggverdenen. Noe rumpebilde av Jonas ble det ikke i dag, men kanskje i morgen? Høhø.. Jeg kom hjem fra jobb i halv fire tiden og har stått på badet og krøllet håret siden. Jonas og jeg skal ut og spise litt romantisk middag før han drar på jobb og jeg videre på girlsnight. Annika og jeg skal kose oss som bare det på byen i kveld! Det begynner å bli noen uker siden sist jeg så henne så nå skal det bli fint å få skravlet litt igjen! <3 Er jeg heldig så får jeg til og med overnattingsbesøk og selskap til OL i morgen formiddag! Jeg gleder meg som et barn til å se Northug igjen. Krysser alt jeg har for at han gjør det aller best. Det er jo ikke like spennende når storfavoritten ikke får det til.


Jeg tror jeg har glemt å ønske dere en god helg denne uken? Dere får ihvertfall ha en heftig lørdagskveld! Jonas og jeg skal av gårde om en liten halvtime. Går alt som planlagt så er det sjømat som står på menyen denne lørdagskvelden! Ah, gleder meg. 

Kjolen er fra www.madlady.se! Storfavoritten min om dagen <3 
Nyt lørdagen jenter og gutter. Vi skrives mer i morgen! 

32 kommentarer

Siste innlegg