De siste timene med familien

Ååå, jeg har hatt de beste dagene med familien. Vil-Ikke-Hjem! Kan ikke bare Jonas komme hit så kan vi leve lykkelig i alle våre dager? Hehe. Jeg har gjort så lite som overhode mulig de siste tre dagene og bare nytt timene med verdens beste familie. <3 Nå går toget mitt hjem til Kristiansand om halvannen time og da er det fullt kjør på normal hverdag igjen. Jeg skal faktisk åpne Vero Moda allerede i morgen tidlig.. Det skal bli godt å komme i gang der også etter halvannen ukes ferie!

Bortsett fra å nyte familietiden har jeg de siste dagene både fått trent litt, unnet meg solarium, spist god mat (MYE), og nettshoppet. Ah, for noen fantastiske dager <3 Jeg må virkelig gjøre dette oftere. Stavanger er og forblir byen i mitt hjerte!


Er det noen av dere som sitter og ser på OL-åpningen nå eller? Jeg gleder meg sånn til å se Northug på søndag! Jeg går glipp av jentene  i morgen, men på søndag skal jeg altså sitte klistret foran tvskjermen. Ski og kunstløp er det jeg finner interessant, og jeg er jammen glad det ikke er flere grener enn som så. Ellers ville jeg ikke ha fått gjort noe som helst de neste par ukene!

Et lite bildedryss fra de to siste dagene i favorittbyen. 
Ønsk meg god tur hjem! På gjensyn Stavanger. <3 

21 kommentarer

Siste innlegg