New in: Jewellery

Hils på min nye smykkesamling! Herlighet, jeg har gått amok denne gang. Det blir gjerne sånn når Bikbok kjører 70% + 3 for 2 på alt. Hvordan skal jeg beherske meg når det nærmest er gratis? Hehe! Iselin og jeg hadde 40 minutt til overs før kinoen begynte i går kveld, så da bestemte vi oss for å ta en tur på Arkaden i mellomtiden. Der fant jeg en rekke salgskupp! 

Den sorte klokken og gullsmykkene er fra Gina Tricot, og det blå digre smykket er fra Cubus (også på 70%), men resten er kjøpt på Bikbok. Åh, jeg blir så glad når jeg klarer å fornye hele smykkesamlingen min for under 200 lappen. Når man kan få et kjempefint smykke og et pent par øredobber til 10, 15 og 20 kroner så må man jo bare slå til! Noe annet ville vært galskap.

 

Hva synes dere? Flere som skal ta turen på billig accessoriez-shopping?

Nå har jeg bare med å bruke det! Typisk meg og hamstre på dilldall og la alt bli liggende ubrukt.
Dere får ha en fin kveld videre. Jeg koser meg glugg ihjel med familien i Stavanger. <3 

23 kommentarer

Siste innlegg