Åtte skofavoritter til 399kr!

Å gud… Nelly har full fokus på sko denne uken og etter å ha beundret inspirasjonsbildene til kampanjen har jeg blitt fristet til å sette opp litt for mange sko på handlelisten. Hvorfor føler jeg at jeg trenger alle sammen? Det er virkelig ingenting som frister mer enn å klikke hjem alle disse åtte skoparene I DAG. Tanken på at alle sammen kan bli mine for 3192 kroner gjør ikke saken enklere.

Åtte vårlige skopar står nå på ønskelisten min, og jeg klarer ikke å ta bort et eneste av dem. Jeg har nemlig sett for meg hvilke antrekk jeg vil kombinere hvert enkelt par med, og da blir det jo umulig legge dem bort! Haha.. What to do? Decisions, decisions…




Kanskje dere kan hjelpe meg? Hvis jeg skulle velge to par, hvilke synes dere jeg skulle gå for? Jeg er nesten 100% sikker på at det gule paret skal klikkes hjem, men jeg stusser litt mellom de andre. Jeg trenger jo både blå og hvite sandaler! -Og de rosa var jo også helt nydelige. Jeg har lovet meg selv å kun hamstre på vårfarger nå fremover og det løftet har jeg ingen planer om å bryte med det første.

Vil dere sette dere i samme vanskelige situasjon som jeg har gjort denne torsdagen så anbefaler jeg dere å bare ta en titt på kampanjesiden til Nelly. Der finner dere både en herlig skoguide, inspirerende kampanjebilder, en guide til hvordan fem ulike par kan kombineres både til fest og hverdags, og en toppliste med Nellys 10 storfavoritter akkurat nå. Kampanjesiden finner dere HER. Ved å delta i en instagram-konkurranse kan du også være med i trekningen om å vinne sko for et helt år. 10 heldige vinnere skal trekkes!

 
 

Give a girl the right shoes and she can conquer the world..
Kan din skosamling måle seg med disse? Hoho!

          Annonse

28 kommentarer
    1. Du har så utrolig inspirerende smak! Det er så mye forskjellig og klærne du bruker har så mange ulike preg og stiler :D! Alltid spennende å se hvordan du mixer og matcher, for resultatet blir råbra hver eneste gang! Flere av skoene der jeg sikler på !

    2. Hei Marthe! Jeg synes DEFINITIVT de gule ja! 😀 Rålekre! Og de rosa/fersken-farga. Nå i vår og sommer er det jo pastellfarger og litt knæsje fargerrike plagg som er inn, og begge disse parene er jo det! Ha en fin fredag 🙂 Klem<3

    3. Oi så mange fine sko 😀 skjønner du ikke klarer å plukke bort noen, klarer ikke d jeg heller :p ha en fin dag <3

    4. Haha, det var virkelig typisk-deg-sko! Og så fine da 🙂 Hvilken skostr har du? Jeg har omtrent samme paret som de under de gule, og hadde tenkt å kaste dem.
      Sandra/reisedagboka.net

    5. Ta hvit, rosa, blå og gul! Ut i fra det du skreiv virket det som at det var de du likte best + det er vårfarger 😀

    6. Jeg ville valgt de gule og de hvite. Du bør bare kjøpe sko visst det bare er helt nødvendig! Tenk på de som ikke har sko i de hele tatt. Dessuten er det ikke bra for miljøet!

    7. Ida Rygnestad: Ikke sant! Også med en skjorte i akkurat samme farge til. Oh my <3 Jeg MÅ jo ha de! Jeg tror jeg må ha de i rosa/fersken også. Har fått helt dilla på denne fargen den siste tiden og jeg har ingen sko i den fargen 😮 Hehe. Tusen takk! Ha en kjempefin fredagskveld selv Ida 😀

    8. Heisann Marthe!
      Først og fremst vil jeg bare si at jeg liker bloggen din kjempe godt, og at det virker som at du er en jente som er deg selv 100%, og det står det stor respekt av 😀 Men det jeg egentlig ville si var at, trenger du EGENTLIG disse skoene? Tenk på alle de andre fine skoene du har 🙂 Det er vel pga. slike salg og tilbud at man ender opp med så mye sko og klær som man tilslutt ender opp med å selge/gi vekk fordi man rett og slett innser at man har kjøpt for mye. Tenk på alle de pengene du kunne brukt på annet, eller kanskje gitt bort til veldelig formål?! Jeg vil ikke skape dårlig stemning eller noe slikt, men heller sette ting i persepktiv. Se på dette som konstruktiv kritikk, og ikke som en stygg kommentar! Du er en fin jente, Marthe! Stå på videre med den gode bloggingen du gjør.

    9. Tror de er en liten 37, faktisk!
      Jeg er i Singapore for øyeblikket, men sjekker så fort jeg kommer hjem 🙂
      Sandra/reisedagboka.net

    10. Hvite nederst til venstre er PAIN å gå i. Vondeste høye hælene jeg har brukt! Men de er til gjengjeld fine da, i det minste 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg